Norboat

Ny daglig leder i Norboat AS – båtbransjeforbundet i Norge

Magnus Frøshaug Ryhjell tiltrer i dag som ny daglig leder i båtbransjeforbundet Norboat AS.

Ryhjell kommer til Norboat fra FINN.no, hvor han de siste 4 årene var ansatt som forretningsutvikler for FINN motor. Hos FINN.no har han jobbet med produkt og forretningsutvikling innen bil, båt, mc, caravan og nyttekjøretøy. Han har også jobbet tett med flere bransjeforbund, i tillegg til å lede satsingen rundt e-handelsløsningen som FINN.no tilbyr privatpersoner på sine motor-markeder.

– Med Magnus på̊ laget legger Norboat et meget godt grunnlag i årene som kommer for videre forretningsutvikling, og spesielt et godt grunnlag for fokus innen digital satsing, sier styreleder Einar Heiberg.

Selv er Ryhjell glad for nå å kunne fokusere utelukkende på båtbransjen: Jeg har alltid hatt en sterk båtinteresse, så dette er midt i blinken for meg. I tillegg ser jeg mange potensielt spennende muligheter på flere områder innenfor båtbransjen som jeg ser frem til å gripe fatt i sammen med våre medlemmer, sier Ryhjell.

Magnus Frøshaug Ryhjell

Om Norboat