Ny daglig leder hos Bertel O. Steen Ullevål

Torgeir Stadheim skal lede Bertel O. Steen Detaljs forhandler på Ullevål i Oslo videre. Han tiltrer stillingen i løpet av våren.

Torgeir Stadheim blir ny daglig leder hos Bertel O. Steen Detaljs forhandler på Ullevål i Oslo. Forhandleren fører merkene Mercedes-Benz, Peugeot, Kia og smart. Foto: Bertel O. Steen

Bertel O. Steen er et stort konsern der mulighetene er mange og medarbeidere får nye utfordringer i nye roller. Som en følge av at Johnny Danielsen ble merkesjef for Bertel O. Steens nyeste bilmerke Opel, ble stillingen som daglig leder hos forhandleren Bertel O. Steen Ullevål i Oslo ledig. Den stillingen vil Torgeir Stadheim ta over.

Erfaring fra bilbransjen og fra Bertel O. Steen

Torgeir Stadheim (47) har jobbet i A-K maskiner siden 2017, og kommer fra stillingen som servicemarkedsdirektør der. A-K maskiner er en stor aktør innen landbruksmaskiner, og er en del av Bertel O. Steen Kapital.

Før tiden i A-K maskiner, har Stadheim hatt ulike roller i bilbransjen, både som daglig leder hos Røhne Selmer og i Volvo Norge som distriktssjef og servicemarkedsdirektør.

Per-Kristian Jonassen, regionsdirektør i Bertel O. Steen Detalj, er svært tilfreds med å få Torgeir Stadheim med på laget.

– Bertel O. Steen Ullevål er en stor og viktig forhandler i nettverket vårt, med til sammen fire merker, Mercedes-Benz, smart®, Kia og Peugeot. Torgeir har stor tyngde fra bilbransjen, og han er også kjent med Bertel O. Steen gjennom sin jobb i A-K maskiner. Vi mener at Torgeir har alle forutsetninger for å utvikle forhandleren på Ullevål videre, og gleder oss til han starter i rollen, sier Per-Kristian Jonassen.

Ved eventuelle spørsmål, vennligst kontakt:
Per-Kristian Jonassen, regionsdirektør i Bertel O. Steen Detalj AS
922 18 384 / jonassen@bos.no

Thorbjørn Myrhaug, konserndirektør Bertel O. Steen Detalj AS
991 18 124 / thorbjorn.myrhaug@bos.no

- Torgeir Stadheim har bred erfaring fra bilbransjen, og vi ser frem til at han starter som daglig leder hos Bertel O. Steen Ullevål, sier Per-Kristian Jonassen, regionsdirektør i Bertel O. Steen Detalj.  Foto: Bertel O. Steen
- Torgeir Stadheim har bred erfaring fra bilbransjen, og vi ser frem til at han starter som daglig leder hos Bertel O. Steen Ullevål, sier Per-Kristian Jonassen, regionsdirektør i Bertel O. Steen Detalj. Foto: Bertel O. Steen
Thorbjørn Myrhaug er konserndirektør for Bertel O. Steen Detalj. Foto: Bertel O. Steen / Jarle Nyttingnes

Bertel O. Steen importerer bilmerkene Mercedes-Benz, Kia, Peugeot, Citroën, DS, Opel, smart®, Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Setra og Fuso til Norge. Hovedtyngden av salget skjer gjennom vår egeneide forhandlerkjede.

Konsernet eier også Snap Drive AS, en frittstående verkstedkjede med 26 verksteder lokalisert i de største byene i Norge samt bildelingstjenesten Otto som tilbyr delebiler i flere kommuner og bedrifter. Bertel O. Steen er også deleier i bilabonnementstjenesten Fleks.

Bertel O. Steen ønsker å ta en ledende rolle i den store transformasjonen som bilbransjen er inne i, og å bidra til utviklingen av morgendagens mobilitetsløsninger. Våre ca. 2 700 medarbeidere leter alltid etter nye løsninger – til det beste for kundene våre og samfunnet.