Ny controller i Geelmuyden Kiese Gruppen

Kieu Thanh Thi Do (41) returnerer til Geelmuyden Kiese som controller i GK Gruppen etter to og halvt år som CFO i reklamebyrået SMFB.

Do jobbet i Geelmuyden Kiese i perioden 2011-2016. Hun har blant annet arbeidserfaring fra advokatfirma Simonsen Vogt Wiig, ERP-leverandøren Deltek og Velferdsforskningsinstituttet NOVA. Do er utdannet siviløkonom fra Handelshøyskolen i Bodø (nå Nord Universitet).

- GK har alltid vært som en familie for meg, og det er veldig hyggelig å få komme tilbake. Jeg ser frem til å bli en del av gruppeledelsen, og sørge for at den får best mulig ledelsesinformasjon, sier Kieu Thanh Thi Do i en kommentar.

- Kieu kjenner GK kulturen, og vi kjenner henne. Ingen controller i hele Skandinavia ler som Kieu, og ingen er så flink til å holde oss i ørene som henne, sier Hans Geelmuyden.

For mer informasjon
Hans Geelmuyden
mobil 902 03 484
epost hans.geelmuyden@gknordic.com

Kieu Thanh Thi Do
mobil 976 65 001
epost kieu.do@gknordic.com

Sommerrogata 13-15

481 88 800http://www.geelmuyden-kiese.no

Geelmuyden Kiese er Skandinavias største kommunikasjonsbyrå med kontorer i Oslo, Bergen, København og Stockholm. Selskapet ble etablert i 1989 av Hans Geelmuyden og Jo Kiese. Det som i sin tid startet som et PR-byrå, er i dag et ekte fullservice byrå som forener samfunnskommunikasjon og markedskommunikasjon. GK har 140 ansatte totalt, og 86 ansatte i Norge, med tjenester innenfor PR, public affairs, finansiell kommunikasjon, merkevareutvikling, reklame, innholdsmarkedsføring, film og digital kommunikasjon.

Følg saker fra Geelmuyden Kiese

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Geelmuyden Kiese på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Geelmuyden Kiese

Geelmuyden beklager2.7.2020 13:11:42 CESTPressemelding

Det pågår en viktig debatt om etnisk enfold i norsk medie-, reklame og kommunikasjonsbransje. Jeg kom i den sammenheng med en kommentar til bransjebladet Kampanje den 15. juni, og en annen kommentar på Facebook den 21. juni. Jeg erkjenner at begge kommentarene er rasistiske. Uttalelsen om “kebabnorsk” er rasistisk på grunn av sammenhengen uttalelsen ble fremsatt i. Begge uttalelsene er for øvrig beklaget gjentatte ganger. Ettersom ikke alle har fått med seg beklagelsene, følger min offisielle beklagelse her; “Jeg beklager på det sterkeste begge kommentarene, og er svært lei meg for den smerte og det ubehag kommentarene har skapt. Semantikk og språk er viktig fordi gale ord skaper fordommer. Fordommer i sin tur kan føre til hat og vold. Jeg anerkjenner at kommentarene mine var skadelige, ufølsomme og uakseptable. Jeg forstår at jeg som opinionsleder har et stort ansvar for å fremme mangfold gjennom både ord og handling, og lover i fremtiden å avstå fra rasistiske ytringer”. Samtidig ber