Norsk Hydro: PÅMINNELSE - Invitasjon til Kapitalmarkedsdag 10. desember 2020

Hydro har gleden av å invitere deg til vår virtuelle Kapitalmarkedsdag 10 desember 2020, fra kl. 9:00 – 12:00

9:00 – 11:30 Presentasjon på Engelsk:

• Hydro, av konsernsjef Hilde Merete Aasheim (inkluderer også presentasjoner av konserndirektør for Primærmetall Eivind Kallevik, konserndirektør for Energy Arvid Moss og fungerende konserndirektør for Ekstruderte Løsninger Erik Fossum)
  • Finans oppdatering, av konserndirektør for økonomi og finans Pål Kildemo

11:30 – 12.00 Telefonkonferanse med spørsmål og svar

For å melde seg på arrangementer i forbindelse med kapitalmarkedsdagen besøk dette nettstedet for mer informasjon. Frist for påmelding er 9. desember 2020 kl.12.00.

Alternativer for å følge presentasjon / delta med spørsmål på telefonkonferanse:

1. Følg videopresentasjonen: Du kan følge presentasjonen og lytte til telefonkonferansen her: webcast
  2. Lytt til presentasjon og telefonkonferansen: Du kan lytte til presentasjonen og telefonkonferansen ved å ringe inn. Se nummer og passord under. Du kan også lytte via denne linken: link

For å stille spørsmål under telefonkonferansen må du enten ringe inn (se nummer og kode under) eller klikke her link Du må være inne på telefonkonferansen før 11:25.

Ring inn

Norge +47 2100 2613
Storbritania +44 (0)330 336 9104
USA +1 323 794 2442
Sverige +46 (0)8 5033 6573
Brasil +55 11 3181 5319
Tyskland +49 (0)89 2030 31236

Participant Passcode: 904972

Direkte link til video: https://channel.royalcast.com/landingpage/hegnarmedia/20201210_1/

Om GlobeNewswire

Følg saker fra GlobeNewswire

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra GlobeNewswire på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra GlobeNewswire

Ten Leading BioPharma Companies Announce Formation of Accumulus Synergy to Develop Global Data Sharing Platform22.1.2021 14:00:00 CETPress release

Funded by Amgen, Astellas, Bristol Myers Squibb, GSK, Janssen, Lilly, Pfizer, Roche, Sanofi and Takeda The companies will support the rollout of a cloud-based platform with the potential to transform the way the biopharma industry communicates and exchanges information with health authorities worldwide. BURLINGAME, Calif., Jan. 22, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- Ten of the world’s leading biopharmaceutical companies today announced the formation of a new non-profit corporation, Accumulus Synergy, Inc., which is intended to support interactions between industry and health authorities worldwide to enable real-time collaboration and data exchange, as well as data submission. Accumulus Synergy was formed on July 13, 2020, to develop a cloud-based platform to facilitate data and information sharing with the potential to transform the way the biopharmaceutical industry interacts with health authorities. The common-platform approach to data sharing aims to make the regulatory process more efficient

Corr: SpareBank 1 SMN: Presentation of 4th Quarter 2020 accounts22.1.2021 13:23:24 CETPress release