Norsk Hydro: Invitasjon – Strategisk oppdatering og første kvartal 2021

Hydros resultat for første kvartal 2021 blir offentliggjort tirsdag 27. april 2021 kl. 07.00 (norsk tid). Kvartalsrapporten og presentasjonsmaterialet blir samtidig gjort tilgjengelig på www.hydro.com.

Konsernsjef Hilde Merete Aasheim og konserndirektør for økonomi og finans Pål Kildemo vil presentere på engelsk samme dag kl. 08.30 (norsk tid) via audio webcast og telefonkonferanse. På grunn av Covid-19-situasjonen vil det ikke bli pressekonferanse ved vårt hovedkontor.

Presentasjonen kan følges via audio webcast. Det vil være mulig å stille spørsmål rett etter presentasjonen. For å stille spørsmål må du være koblet på telefonkonferansen før presentasjonen er ferdig. Se detaljer nedenfor. Det vil ikke være mulig å stille spørsmål direkte i videokonferansen.

Du melder deg på telefonkonferansen ved å klikke på lenken “Click to Join“ 5-10 minutter før start. Du må oppgi telefonnummer og registreringsdetaljer. Konferansesystemet vil ringe tilbake på det oppgitte telefonnummeret og koble deg til konferansen. “Click to Join“-lenken vil være aktiv fra 15 minutter før planlagt start.

Vennligst bruk “Click to Join“ for den enkleste måten å delta på telefonkonferansen.

Click to Join Call 08:30 CEST >>

Alternativt kan du ringe numrene nedenfor for telefonkonferansen:

Norge     +47 2100 2613
UK          +44 (0)330 336 9104
USA        +1 323-794-2095
Sverige   +46 (0)8 5033 6573
Brasil      +55 11 3181 3949
Tyskland +49 (0)89 2030 31236

Deltakerkode: 720631

Hvis du vil se dette innholdet fra www.globenewswire.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.
Hvis du vil se dette innholdet fra ml-eu.globenewswire.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.

Om GlobeNewswire

Følg pressemeldinger fra GlobeNewswire

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra GlobeNewswire på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra GlobeNewswire

Equinor ASA: Generalforsamlingen vedtok utbytte på USD 0,12 per aksje for fjerde kvartal 202011.5.2021 20:32:22 CEST | Pressemelding

Generalforsamlingen i Equinor ASA (OSE: EQNR, NYSE: EQNR) godkjente 11. mai 2021 styrets forslag til årsregnskap og årsberetning for Equinor ASA for 2020. Årsregnskap og årsberetning for Equinor ASA og for konsernet for 2020 ble godkjent, og det utdeles et utbytte på 0,12 amerikanske dollar per aksje for fjerde kvartal 2020. Utbyttet for fjerde kvartal 2020 tilfaller aksjeeiere som er registrert i Equinors aksjeeierregister i verdipapirsentralen (VPS) per utløpet av 14. mai 2021 (”Eierregisterdatoen”). Forutsatt ordinært oppgjør i VPS innebærer dette at man må være aksjeeier per 11. mai 2021 for å ha rett til utbytte. Utbytte til rettighetshavere under ADR-programmet (American Depository Receipts) i USA tilfaller også rettighetshavere per 11. mai 2021. Aksjene vil bli handlet eks. utbytte på Oslo Børs fra og med 12. mai 2021. På New York Stock Exchange vil ADR’er bli handlet eks. utbytte fra og med 13. mai 2021. Aksjeeiere med aksjer som handles på Oslo Børs vil motta sitt utbytte i no

Equinor ASA: Annual general meeting approved dividend of USD 0.12 per share for fourth quarter 202011.5.2021 20:32:22 CEST | Press release