Norse Atlantic Airways AS

Norse Atlantic Airways tilbyr reise fra Oslo til USA for 1300 kroner

I dag lanserte Norse Atlantic Airways sitt supertilbud på turer fra Oslo til USA fra 1300 kroner en vei. Salget er i gang og vil pågå frem til 26 september for reiser mellom 5 oktober 2022 og 23 mars 2023. Til London vil det koste kun 320 kroner en vei.

-          Norse Atlantic Airways gjør det nå mulig for kunder å kunne bestille en rimeligere storbyferie til New York og London. I tillegg tilbyr vi også gunstige priser på våre flygninger til Los Angeles og Florida. Vi ser frem til å invitere reiselystne nordmenn velkommen ombord på våre toppmoderne Boeing 787 Dreamlinere med et tilbud som gjør det mulig å oppleve mer for mindre, sier Andrew Hodges, markedsdirektør i Norse Atlantic Airways.

Norse Atlantic har følgende flyvninger fra Oslo:

• Daglige flyvninger mellom Oslo og New York JFK med salgspriser fra 1300 kroner en vei.
  • Tre flyvninger i uken mellom Oslo og Los Angeles med salgspriser fra 1960 kroner en vei.
  • Tre flyvninger i uken mellom Oslo og Fort Lauderdale med salgspriser fra 1630 kroner en vei.
  • Tre flyvninger i uken mellom Oslo og Orlando frem til 29 oktober 2022 med salgspriser fra 1490 kroner en vei.
  • Daglige flyvninger mellom Oslo og London med salgspriser fra 320 kroner en vei.

Norse Atlantic Airways sitt nettverk har nå 30 000 seter tilgjengelig, inkludert London til USA og Berlin til USA.

Norse Atlantic tilbyr to kabinvalg ombord på sine Boeing 787 Dreamlinere, Economy og Premium. Passasjerer kan velge mellom ulike prisalternativer, Light, Classic og Plus. Light er det rimeligste alternativet, mens Plus blant annet inkluderer maksimal bagasjekvote, større plass og økt komfort ombord, to måltider og fleksibel billett.

Norse Atlantic Airways kunngjorde nylig at selskapet har styrket sitt tilbud til kundene gjennom samarbeidsavtalene med easyJet, Norwegian og Spirit Airlines. Sammen tilbyr disse lavprisselskapene et omfattende rutenett i henholdsvis Europa og USA med over 600 ukentlige flyvninger. De kan kobles til Norse Atlantics transatlantiske rutetilbud med utgangspunkt i Oslo, London, Berlin, New York, Fort Lauderdale, Orlando og Los Angeles .

*Prisene er avhengig av tilgjengelighet og blackout perioder. Annonserte priser inkluderer alle skatter og avgifter. For mer informasjon og for å bestille besøk www.flynorse.com

Om Norse Atlantic Airways AS

Norse Atlantic Airways AS
Fløyveien 14
4838 Arendal

Norse Atlantic Airways er et nytt flyselskap som vil tilby komfortable langdistanseflygninger til en god pris, primært mellom Europa og USA. Selskapet ble grunnlagt av konsernsjef og hovedeier Bjørn Tore Larsen i mars 2021. Norse har en flåte på 15 moderne, drivstoffeffektive og mer miljøvennlige fly av typen Boeing 787 Dreamliner som vil betjene destinasjoner som New York, Fort Lauderdale, Orlando, Berlin, London, Oslo og Paris. De første flygningene tar av i juni 2022. Selskapets hovedkontor er i Arendal.