Normal Industri fra Michael Krohn

Michael Krohn gir ut albumet "Raga Rockers" i ny drakt. "Normal Industri" blir tilgjengelig på vinyl torsdag 25. august og digitalt fredag 26. august.

Normal Industri artwork

Året er 2001 og Raga gir ut sitt selvtitulerte album "Raga Rockers".

Utgivelsen blir møtt med et skuldertrekk og har i ettertid blitt ansett som et ubetydelig album.

Om dette skyldes det dølle coveret eller det litt tamme lydbildet, eller kanskje bare rett og slett at Raga hadde gått ut på dato vites ikke, men dette er nå rettet på og gis nå ut under tittelen "Normal Industri" med lekkert cover og saftigere lydbilde. Jeg håper nå at alle med interesse for hva jeg driver med får ørene opp for hvilken eminent samling av suverene låter dette er!

Hadde det ikke vært for at jeg er så beskjeden hadde jeg uten å blunke utropt denne skiva til en klassiker i norsk rock.

MK

I skyggen

Et stykke natur

Normal Industri artwork

Erika Norwich slipper "Til lillebror" etter massiv respons på TikTok21.9.2022 08:30:00 CEST | Pressemelding

Erika Norwich har lengre fartstid i den norske musikkbransjen enn man kanskje skulle tro. Med deltagelser i både MGP og Idol har den unge trønderen vist nordmenn flere sider av seg selv, men det var ikke før hennes TikTok-konto skjøt fart i 2021 og 2022 at publikum skulle bli kjent med Erika på en helt ny måte. 22-åringen synes det kan være lettere å si det hun vil si gjennom musikk og har lenge prøvd å skrive en sang til sin 12 år yngre lillebror, Teodor. Som mange andre søsken har de et spesielt bånd, og låten er et løfte fra storesøster til lillebror.