NorgesTaxi kjøper Ring Taxi i Ålesund. Ålesundselskapet blir nå en del av Nordens største taxiselskap Cabonline

I tillegg til å være del av Nordens største taxiselskap, så er NorgesTaxi landets største leverandør av taxitjenester til offentlig sektor innenfor skoletransport, pasienttransport og annen tilrettelagt transport.

- Offentlig sektor er viktig for oss, og dette utgjør sammen med gode bedrifts- og hotellavtaler samt attraktive tilbud for private kunder et bredt og godt næringsgrunnlag for våre tilknyttede løyvehavere og sjåfører.
Markedet vil forandre seg fremover, og dette ønsker vi å være en pådriver til, og da spesielt med kompetanse, teknologi, produktutvikling og miljø som bærebjelker i et forbedret taxitilbud, sier Dag Kibsgaard-Petersen.

– Samtalene med Cabonline og NorgesTaxi har vært gode, og vi er trygge på at nettopp Norgestaxi er det beste selskapet til å løfte oss videre. Vi gleder oss til å gi våre kunder det aller beste innen moderne bestillingsapper både for private, hoteller og bedrifter. Det skal være lett å bestille bil fra oss, bilen skal komme som avtalt, og reisen skal være en god opplevelse.

I tillegg vil vi nyte godt av nasjonal og internasjonal merkevarebygging og en profesjonell organisasjon som jobber for å tilby løyvehavere og sjåfører gode rammevilkår, grundig sjåføropplæring og kundeavtaler som sikrer både kunder og sjåfører forutsigbarhet og trygghet. Det kommer godt med i et marked som dereguleres i november, sier Sindre Hanken i Ring Taxi Ålesund.

tel +47 400 11 981

Cabonline Group er et av Europas ledende teknologi- og tjenesteleverandører til taxibransjen. Konsernet har mer enn 5000 biler i Norge, Sverige, Danmark og Finland og utfører over 20 millioner turer i året, fordelt på over 230 byer i Norden. For mer informasjon se www.cabonlinegroup.com

Flere hundre hydrogentaxier kommer de neste årene19.5.2021 08:00:00 CEST | Pressemelding