Norgestaxi innfører krav om munnbind

Norgestaxi innfører i dag krav om munnbind for både sjåfører og passasjerer i alle våre biler rundt om i landet. Påbudet vil komme i tillegg til de til enhver tid gjeldende lokale reguleringer og tiltak i forbindelse med koronapandemien. For Norgestaxi har sikkerheten til våre passasjerer og sjåfører høyeste prioritet. Vi håper at alle våre brukere har forståelse for tiltaket og vil gjøre sitt for å bidra til en trygg reise.

Håkon Røkke Christiansen, COO Cabonline Norge
E-post: hakon.rokkechristiansen@cabonline.com

Cabonline er Nordens ledende drosjeselskap med rundt 2500 tilsluttede transportører, og ca. 4400 kjøretøy i Sverige, Norge, Finland og Danmark. Cabonline består av kjente nordiske merkevarer som TaxiKurir, Norgestaxi, TOPCAB, Kovanen, Taxi Skåne, Taxi Väst, Umeå Taxi, Sverigetaxi og Taxi 4x27. Gjennom Cabonline har sjåførene tilgang til attraktive kundeavtaler, støtte fra bransjeledende teknologiutvikling samt nytte av stordriftsfordeler, effektiv service og en felles infrastruktur. Cabonline Group omsatte i 2020 for ca. 4,2 mrd.

Følg pressemeldinger fra Cabonline

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Cabonline på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Cabonline

Flere hundre hydrogentaxier kommer de neste årene19.5.2021 08:00:00 CEST | Pressemelding

Cabonline og Everfuel inngår avtale om å utvikle markedet for hydrogenkjøretøy i taxinæringen i Norden og inngår innkjøpssamarbeid med Toyota Norge. Cabonline har en ambisjon om å rulle ut flere hundre hydrogentaxier i Norden de neste årene. Toyota mobiliserer for å få de første 100 Toyota Mirai på veien i Oslo innen utgangen av 2022 og vil fortsette utrullingen i Norge sammen med Everfuel og Cabonline/Norgestaxi. Everfuel og Cabonline vil benytte samme samarbeidsmodell i de større byene i Norden.

NorgesTaxi gjør taxi billigere for flere!13.1.2021 08:00:00 CET | Pressemelding

«Jip» lar deg bestille taxi med en app som er intuitiv, smart og fleksibel til en lav fastpris. Med appen jip får man fastpris, anslått ventetid, betaling i appen, digital kvittering og rating av sjåføren på mobilen. Tidligere har Jip hatt fast kampanjesone med spesielt fordelaktige priser innenfor Ring 2 i Oslo. Dette utvides nå til å gjelde hele Oslo og Bergen, samtidig som prisene endres for å nå de yngre brukerne.

NorgesTaxi kjøper Ring Taxi i Ålesund. Ålesundselskapet blir nå en del av Nordens største taxiselskap Cabonline30.6.2020 11:00:00 CEST | Pressemelding