Norgestaxi

Norgestaxi bygger kvalitet og miljø

Cabonline Norge med merkevarene jip og Norgestaxi har det siste året vært gjennom en omfattende omstrukturering- og byggeprosess som nå er honorert med ISO-sertifisering innen miljø (14001) og kvalitet (9001).
Fra venstre: Driftsdirektør Håkon Røkke  Christiansen,
Fra venstre: Driftsdirektør Håkon Røkke Christiansen, Økonomidirektør Gunhild Braathen og Administrerende Direktør Dag Kibsgaard-Petersen

«Å ha gode systemer for kvalitets- og miljøstyring er en forutsetning for å lykkes som en seriøs og langsiktig aktør i taxinæringen. «ISO-sertifiseringen er et vitnesbyrd om at vi har tatt nye steg i vårt forbedringsarbeid, og i det videre vil vi jobbe knallhardt for å løfte oss til å bli et taxiselskap i verdensklasse», sier Dag Kibsgaard-Petersen, Administrerende Direktør i Cabonline Norge.

Økt kvalitet og fokus på miljø er en utvikling som markedet etterspør. Spesielt de under 30 år er meget tydelig om sine forventninger til taxiselskapene når det gjelder bærekraftige- og moderne løsninger. Cabonline og Norgestaxi har den siste tiden gjort seg bemerket med lanseringen av en helt ny app, jip taxi, som gjennom ny teknologi har tiltrukket nye forbrukergrupper til taxi, og derigjennom økt fortjenesten for taxisjåførene.

«Vi skal være det beste taxiselskapet både for kunder, løyvehavere, sjåfører, medarbeidere, samarbeidspartnere og miljøet – et taxiselskap i verdensklasse. Markedet vil ha billig taxi levert fra trygge og gode taxisjåfører fra Cabonline og Norgestaxi, med gode miljøløsninger på tidspunkter de ønsker å reise», avslutter Kibsgaard-Petersen.

Fra venstre: Driftsdirektør Håkon Røkke  Christiansen,
Last ned bilde
Vi vokser, og for å utvikle våre løsninger videre måtte vi se oss om etter nye lokaler. Valget falt på miljøbygget Valle Wood; et nytt, moderne trebygg med sharingområder som gjør at vi på en fleksibel måte kan benytte den plassen som vi trenger. Det gir næring til videre vekst. Helt i tiden.
Last ned bilde

Om Norgestaxi

Følg pressemeldinger fra Norgestaxi

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Norgestaxi på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Norgestaxi