Norges Kampsportforbund

Norges Kampsportforbund og Be Cool AS viderefører samarbeidsavtale

Be Cool AS med butikken CombatStore.no ble i 2019 hovedsamarbeidspartner av Norges Kampsportforbund. En videreføring av avtalen ble signert i CombatStores lokaler forrige uke, og begge parter ser frem til å fortsette samarbeidet.
Norges Kampsportforbund og BeCool AS viderefører samarbeidet. Fra venstre: Trond Søvik, generalsekretær i Norges Kampsportforbund, Anne Hofmo Bjølgerud, kommunikasjonssjef i Norges Kampsportforbund, Kristin R. Bjørndal, daglig leder i BeCool AS, Arne Leon Bjørndal, styreformann i BeCool AS, Mita Rumbest, Marketing & Warehouse Manager i BeCool AS.

___________________________________________________________________

-  Norges Kampsportforbund er stolte over å fortsette samarbeidet med en så fremoverlent aktør som Be Cool . Vi ønsker at våre medlemmer skal få større valgmulighet og bedre betingelser når det gjelder utstyr. Det siste halvannet året har vært krevende for alle innen idretten, og vi er glade for å kunne samarbeide med en leverandør som tilbyr kvalitetsutstyr nå som aktivitetsnivået ute i klubbene tar seg opp, sier Trond Søvik, generalsekretær i Norges Kampsportforbund.

Kvalitet for bredde og topp

Be Cool AS ser også frem mot samarbeidet og muligheten til å bidra med kvalitetsutstyr til både topp- og breddeidrett.

- Vi har som hovedmål å sørge for topp kvalitet i alle våre ledd, og tar sikte på å bli assosiert med den beste kvaliteten, kundeservicen og utstyret på markedet. Det å samarbeide med Norges Kampsportforbund er for oss å bli assosiert med kvalitet, forteller Kristin R. Bjørndal, daglig leder i Be Cool.

Spennende satsningsområder

Gitt korona-situasjonen har CombatStore det siste halvannet året hatt et naturlig fokus på salg til enkeltpersoner, da det har vært lite aktivitet i klubber og idrettslag.

- Det er gledelig å se at klubbene nå i økende grad gjenopptar trenings- og stevneaktivitet. Vi håper på å stille med stand på enkelte stevner allerede nå i høst, og kommer til å ha økt fokus på promotering og videreutvikling av klubbavtalen vår i 2022. Vi håper alle kampsportklubber registrerer seg som klubbkunde for gode betingelser allerede nå - som klubbkunde får du også tilgang til egen kundekonto, som viser priser og lagerstatus, opplyser Bjørndal.

Lanserer egen merkevare

CombatStore er i tillegg i prosess med å utarbeide sin egen merkevare – STRIVE.  Både klær og utstyr vil inngå i merkevaren. De første produktene fra STRIVE vil lanseres allerede i november i år, og er allerede testet og utprøvd.

- Alle varene som kommer for salg i 2021 er 100 % produsert i EU. Vi er svært opptatt av at alle produkter som lanseres med navnet STRIVE skal være av god kvalitet. Derfor har vi en uttalt målsetting om at 80 % av alle produktene skal produseres i Europa, under kontrollerte forhold. Det er svært viktig for oss å ha kontroll på hele verdikjeden, og sørge for at barnearbeid og annen uetisk behandling av arbeidere ikke foregår, avslutter Arne Leon Bjørndal, styreformann i BeCool.

Om Norges Kampsportforbund

Norges Kampsportforbund
Ullevål Stadion, Sognsveien 75K

+47 21 02 90 00http://www.kampsport.no

Norges Kampsportforbund er et fleridrettsforbund i Norges idrettsforbund og olympiske og paralympiske komité (NIF). Norges Kampsportforbund er landsdekkende med rundt 450 medlemsklubber og 41.000 enkeltmedlemmer. Forbundet organiserer over 20 ulike kampsporter og målet er å være den ledende organisasjonen for kampsport i Norge.

Følg pressemeldinger fra Norges Kampsportforbund

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Norges Kampsportforbund på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Norges Kampsportforbund