Nordisk webinar: Norden etter korona – krise eller muligheter?

Koronakrisen har rammet verden med full tyngde. Millioner er smittet, og mørketallene store. I skrivende stund er smittetallene økende i mange europeiske land. Hvilke utfordringer står de nordiske landene og den nordiske modellen overfor under og i kjølvannet av koronakrisen?

Dette er bakteppet for Fafos notat «Post korona – en ny fase for den nordiske modellen?», som er skrevet på oppdrag fra Arbeiderbevegelsens nordiske samarbeidskomité, SAMAK. På seminaret overleveres og presenteres notatet, og det blir kommentarer fra representanter for de nordiske sosialdemokratiske partiene og landsorganisasjonene som utgjør SAMAK.

Fafo-webinar, fredag 25. september 2020, kl. 09.00–10.00

Velkommen ved møteleder Åsmund Arup Seip, Fafo

Presentasjon av nytt notat ved Fafos daglige leder Tone Fløtten og forskningssjef Sissel Trygstad