Nico & Vinz slipper låt om et av de største problemene i vårt moderne samfunn - Trouble

Med over 1 milliard streams, flere priser og turneer, og en liveopptreden i Det hvite hus, vender den norske popduoen Nico & Vinz nå tilbake til verdensscenen med tonnevis av musikk som bare venter på å fylle hjertene deres.

Den nye singelen Trouble er en leken popsang om mental helse, som sprer en positiv stemning, men trekker oppmerksomhet til et av de største temaene i vårt moderne samfunn. Låt slippes i dag 12. November og musikkvideo kommer allerede søndag 14. november

HØR NICO & VINZ - "TROUBLE" HER

Nico & Vinz har laget musikk sammen i 12 år og spurte seg selv om de skulle gå hver til sitt. Svaret var nei: de har mer å si, flere folk å oppmuntre, flere smil å spre over hele verden. Deres millioner av følgere på tvers av alle sosiale mediekanaler er mer enn begeistret over at denne unike duoen fortsetter å gi ut sin Afrobeat-inspirerte popmusikk.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny Musikk fra Kevin Boine, Ingebjørg Bratland, Vidar Villa, Years & Years og mer!26.11.2021 10:00:00 CET | Pressemelding

Kevin Boine slipper ny låt "Bare for i kveld" Ingebjørg Bratland synger nytt liv i åttitalls-hit for økt fokus på vold i nære relasjoner Lise Davidsen og Leif Ove Andsnes med nytt album Vidar Villa med hyllest til sitt hjemsted Years & Years har slått seg sammen med de svenske superstjernene Galantis på den nye låten "Sweet Talker". Låten er en hyllest til fenomenet ghosting, som har blitt en del av dagens romantikk. I låten gjennskaper Olly fortellingen om hans egne møter og forhold som ble sure. Galantis har siden 2009 satt sitt spor på hitmusikken og består av Bloodshy (Little Mix, Madonna, Kylie Minogue, Katy Perry og Britney Spears) og Linus Eklöw (Icona Pop, Charli XCX). Years & Years slipper sitt tredje album Night Call 7. januar. Samtidig med albumslipp ble også musikkvideoen til "Crave" sluppet, hvor Olly har med seg kollegaer fra TV-serien It's A Sin. Serien vant nylig "Beste Nye Drama" under National Television Awards. Olly slo seg også nylig sammen med Kylie Minouge på "Sec

Vidar Villa med hyllest til sitt hjemsted25.11.2021 15:12:01 CET | Pressemelding

Som artist og musiker sendes Vidar stadig frem og tilbake mellom Oslo og Gardermoen, alltid på vei mot noe nytt. Det er spennende og gøy, men kan også være utmattende og skummelt. På vei til og fra stopper alltid toget innom Lillestrøm, der Vidar vokste opp. Stedet han kaller hjemme. Han får alt for sjelden tid til å reise hjem hit, men på disse korte stoppene går ofte tankene tilbake til en tid da livet var enklere. Idéen til låten "Lillestrøm" ble til på toget fra Gardemoen etter en lang konserthelg, der jeg skulle rett på en premierefest i Oslo. Jeg var veldig sliten og litt i det nostalgiske hjørnet, og da vi stoppet innom Lillestrøm kom tankene om hvordan alt ville vært om jeg aldri hadde flyttet derfra, eller om hvordan det ville blitt om jeg gikk av toget og bare ble igjen – Vidar Villa. "Lillestrøm" reflekterer over veien man har tatt i livet og hvordan livet kunne endt annerledes om man hadde valgt en annen retning. På denne tiden av året tror jeg mange kjenner på et savn mot