Nick Strand og Mio med en helt ny versjon av hiten "Can't Get Over You".

Nick Strand og Mio har laget en helt ny vri på låten "Can't Get Over You" i samarbeid og med full støtte fra Ice-teamet. Dette var Norges mest spilte radiolåt i 2000 og 2001.

Teksten i låta kan gjenspeile det mye omtalte forholdet mellom Mikkel Christiansen og Anniken Jørgensen. Anniken ga ut en bestselgende bok som omhandlet bruddet med Mikkel, og om at hun ikke har kommet over han.

«Vi laget en video med Ulrikke Falck ved sist låtslipp (Stuck On You), men så tenkte vi at teksten i denne låta passet godt med historien til Anniken. Kult å samarbeide med henne om å lage noe som såpass mange har et forhold til, både gjennom boken hennes og ikke minst egne erfaringer.»

Niklas Strandbråten aka Nick Strand var fra 2016 til slutten av 2018 en del av Seeb, som i 2018 hadde over 2 milliarder streams på Spotify. Suksessen med en mange av låtene i Seeb førte til at de i 2017 gjorde en rekke store samarbeid med artister som Skip Marley, Dagny, Justin Bieber, David Guetta, Sia, Pink og Mick Jagger. De har spilt på arenaer som Summerburst, Hollywood Bowl, Creamfields og Ushuaia for å nevne noen.

Mikkel Christiansen aka Mio er den ene halvparten av Broiler, som siden oppstarten i 2012 har streamet nærmere 500 millioner ganger og har hatt en rekke multiplatinum hits i flere land. I 2015 ga de ut «Wild Eyes» som gikk rett inn på topplistene og fulgte opp med remixen av «Shots», som i dag er streamet 250 millioner ganger. Duoen har vist stort spenn i sine musikalske ferdigheter - med hits som den urbane «Money» (feat. Bekuh Boom) og balladen «Lay It On Me», et samarbeid med hit-dronningen Ina Wroldsen, til poplåten "Goodbye To Love» med Tysklands nye popstjerne, Nico Santos. I år har de gitt ut «Do it», «Good Day» og sist «Rocketman» feat. stjerneskuddet Trevis.

Silje Hope

Frozen 2 soundtrack slippes i dag!15.11.2019 13:01:00 CETPressemelding

Walt Disney Animation Studios` kommende spillefilm “Frozen 2” har et fantastisk soundtrack som inkluderer sanger fra Oscar og Grammy-vinnende låtskrivere som Kristen Anderson-Lopez og Robert Lopez, samt originalspor fra Grammy-nominerte Christophe Beck og artister som Panic! At The Disco, Kacey Musgraves og Weezer. Det norske koret Cantus er også med på soundtracket. «Frozen 2» er oppfølgeren til «Frozen» fra 2013 som er den mest innbringende animasjonsfilmen gjennom tidene. Filmen vant Oscar-pris for årets beste animerte spillefilm, og filmens ikoniske sang, «Let It Go», med musikk og tekster av Kristen Anderson-Lopez og Robert Lopez, vant også en Oscar for beste film-musikk. «Frozen 2» soundtrack slippes 15.november 2019 klokken 16:00. Filmen har premiere på kino i Norge 25.desember. Tracklist: 1. “All is Found” – performed by Evan Rachel Wood 2. “Some Things Never Change” – performed by Kristen Bell, Idina Menzel, Josh Gad and Jonathan Groff 3. “Into the Unknown” – performed by Idin

Nyhetsbrev fra Universal Music15.11.2019 08:36:35 CETPressemelding