NiceMobil

NiceMobil er billigst

Lanserer Norges billigste abonnement på 15 GB

NiceMobil er heldigitalt, og helt enkelt billig. Nå leverer selskapet et nytt abonnement med 15 GB til 250 kroner.

– Verdens første heldigitale mobilselskap leverer igjen. Denne gangen utvider vi porteføljen med et nytt abonnement som knuser konkurrentene på pris, sier Linda Ørestrand, markedssjef i NiceMobil.

NiceMobil leverer data på nettet til Ice, ett av verdens beste mobilnett. I dag med fire abonnement: 1 GB (100kr), 5 GB (150kr), 8 GB (200kr), og 15 GB (250kr)

Like enkelt som å bytte strømmetjeneste

Merkevaren NiceMobil ble lansert 15. november 2021. Hovedfokuset er enkelhet og lave priser.

– NiceMobil er så enkelt at du ikke engang trenger det gamle SIM-kortet. Vi bruker kun eSIM som du aktiverer via vår app. Bestiller du abonnement med nytt nummer hos oss er du i gang på få minutter., men dersom du tar med eksisterende nummer tar det dessverre litt lenger tid. Vårt mål er at også det skal bli like enkelt som å bli abonnent på en strømmetjeneste, forteller Ørestrand.

Enklere å overføre 100.000kr enn å bytte mobilabonnement

I dag kan du tegne abonnement på 1-2-3, og dersom du velger eSIM så slipper du å vente på et fysisk SIM-kort. Likevel er det en ventetid knyttet til overføring av ditt gamle nummer, det som kalles portering.

– Portering tar for lang tid. Det bør være en digital prosess som skjer umiddelbart. Det er ingen grunn til at det skal være lettere for meg å overføre 100.000 kroner mellom bankkontoer enn å flytte nummer mellom mobiloperatør. Å bytte abonnement burde være helt enkelt, avslutter Ørestrand.

Pressetelefon (for journalister)

Tel:94094900

Linda Ørestrand, markedssjef i NiceMobil.

Om NiceMobil

NiceMobil
Nydalsveien 18B

Følg pressemeldinger fra NiceMobil

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra NiceMobil på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra NiceMobil