NiceMobil

NiceMobil blir tilgjengelig for alle

Lanserer fysiske SIM-kort til samme lave pris
Her er NiceMobils nye SIM-kort.

NiceMobil lanserer SIM-kort. Verdens første heldigitale mobilselskap er dermed ikke heldigitalt lenger.

– Midlertidig! Målet er å trekke til oss flere kunder og over tid omvende dem til eSIM, sier markedssjef i NiceMobil, Linda Ørestrand.

I dag leverer selskapet fire abonnement: 1 GB (100kr), 5 GB (150kr), 8 GB (200kr), og 15 GB (250kr), hvorpå de to førstnevnte er prisvinnere av tek.no sin kåring av beste mobilabonnement.

Det er litt bittert å ikke lenger være heldigital, men all innsikt peker mot at interessen for NiceMobil er høy. Samtidig ser vi at bevisstheten rundt eSIM hos forbruker er svært lav. Dette resulterer i at mange forsøker å kjøpe hos oss, men ikke klarer å fullføre, ettersom de ikke har eSIM-kompatible telefoner. Slik kan vi ikke ha det, sier hun.

Hun oppfordrer fortsatt de som har eSIM til å benytte seg av det framfor fysisk SIM.

– Det går både raskere, og sparer miljøet i form av redusert transportbehov og bruk av plast. Dessverre er det slik i dag at ikke alle har eSIM på sin mobil, og vi ønsker ikke å unødig tvinge folk til å kjøpe ny mobil. Dette er en gladnyhet, nå kan alle bli kunde av NiceMobil, sier hun.

Ett av verdens beste mobilnett

• NiceMobil er en merkevare eid av Ice.
  • De leverer data på samme mobilnett, som både er ett av verdens beste, og Norges mest stabile nett.
  • Ice har hatt positiv kundevekst 7 år på rad, som er antall år siden Ice startet å selge mobilabonnement. Ice har i dag over 700.000 kunder.
  • Merkevaren NiceMobil ble lansert 15. november 2021. Hovedfokuset er enkelhet og lave priser.
  • I år fikk Ice det norske industrikonsernet Lyse som ny eier, og har varslet  milliardinvesteringer i utbygging av 5G-nettet.

– Ønsker du et mobilabonnement som er helt enkelt billig, så er det ingen tvil om hvem du bør velge, avslutter Ørestrand.

Pressetelefon (for journalister)

Tel:94094900

Her er NiceMobils nye SIM-kort.
Markedssjef i NiceMobil, Linda Ørestrand.

Om NiceMobil

NiceMobil
Nydalsveien 18B

Følg pressemeldinger fra NiceMobil

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra NiceMobil på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra NiceMobil