New Wave Outlet inntar Torvbyen 2. november.

Førstemann til mølla. 2. november åpner dørene.

Det nærmer seg julehandel og New Wave Outlet jobber i disse dager med å gjøre klar Pop-Up butikk i Torvbyen kjøpesenter.
2. november åpner vi dørene og du kan sikre deg julegaver til både nære og kjære.

Du finner oss i 2.etg like ved utgangen til bussterminalen.

Outlet, varer
Foto: Superundertøy fra Craft pakket opp og klar for salgsstart.

Gode tilbud.

Det vil bli promotert nye supertilbud hver eneste uke frem mot jul. Det blir i tillegg fylt på med nye varer gjennom hele perioden.
Hold deg oppdatert ved å følge New Wave Outlet på facebook.

Trygg handel.

En av hovedgrunnene til at vi valgte Torvbyen som lokasjon i år, er at vi anser senteret som en trygg base å drive butikk med tanke på smittevern og de ekstra tiltak som er iverksatt iht. Covid-19.

Bilder,outletFoto: En selger fra New Wave pakker opp varer.

Parkering.

I tilknytning til Torvbyen finnes det to parkeringshus, parkering skjer etter gjeldende bestemmelser. Se etter skilt der du ønsker å stå parkert.