Når får du AppleCare med POWERs Trygghetsavtale

POWER Trygghetsavtale inkluderer nå AppleCare Services, med service og support direkte fra Apple.
Nå tilbyr POWER AppleCare Services i sintrygghetsavtale.

Nå tilbyr POWER AppleCare Services i vår trygghetsavtale. For POWERs kunder vil dette gi flere fordeler, inkludert Express Replacement Service, 50 GB iCloud-lagring og prioritert tilgang til Apple-eksperter døgnet rundt. I tillegg består alle de gode fordelene i den eksisterende POWER-forsikringen.

- Vi er veldig glade for å kunne tilby en rekke nye tjenester i Trygghetsavtalen for Apple-produkter. Forsikringstjenesten vår blir enda bedre med AppleCare Service. Inkludert er også Solid Forsikring, som dekker alle kostnader som følge av skade eller tyveri, sier Monica Iren Fasting, nordisk PR- og kommunikasjonssjef i POWER International.

Den nye trygghetsavtalen vil bli tilgjengelig i POWER fra 21.november, og kan bestilles i alle våre varehus og på power.no.

POWER Trygghetsavtale med AppleCare Services tilbys til iPhone, Mac, iPad, Apple Watch, AirPods og Beats.

Nå tilbyr POWER AppleCare Services i sintrygghetsavtale.