Konica Minolta

Nå nesten dobles hastigheten

Nye AccurioLabel 230 Etikettprinter fra Konica Minolta
Roger Wiig,Nordic Sales Manager for Industrial Printing i Konica Minolta.

Etikettrykk er i vinden som aldri før, og nå lanserer konica Minolta en kjapp etterfølger av den populære AccurioLabel 190.

Digitaltrykk av etiketter i mindre serier fremfor tradisjonell flexotrykk er en raskere og mer økonomisk trykkmetode. Dette ser Konica Minolta tydelig på salget av AccurioLabel 190 og bizhub Press C71cf. Siden lansering har etikettmakinene solgt svært godt i Europa med over 250 installasjoner og har på kort tid blitt en av markedets meste solgte etikettprintere.

Vekst for kunden

Roger Wiig har nå stillingen som Nordic Sales Manager for Industrial Printing og sier i en kommentar: - Vi lanserer nå en rykende fersk modell innen etikettprint; AccurioLabel 230. Fordi denne maskinen er svært rask økes produktiviteten for deg som kunde ytterligere. Etikettmaskinen har også vist seg å være meget driftsstabil, noe vi vet våre kunder setter pris på. Nå kan du produsere etiketter av ypperste kvalitet, raskt og driftsstabilt. Dette skaper mulighet for vekst og lønnsomhet for kundene våre. Et meget spennende marked for fremtiden, - sier Wiig.

Forbedringer

Her er det gjort en rekke produktivitet- og kvalitetsforbedringer. Hastigheten er økt fra 13,5 til hele 23, 4 løpemeter per minutt, rull til rull systemet er forbedret, samt raskere oppstart og svært nøyaktig bilderegistering. Maskinen støtter nå både 250mm og 330mm mediebredde med en rull diameter opp til 620mm. Konica Minolta leverer en komplett løsning inkludert arbeidsflytprogramvare og nødvendig konverter fra anerkjente GM.

Roger Wiig,Nordic Sales Manager for Industrial Printing i Konica Minolta.
Nye  og raske AccurioLabel 230.
Nye og raske AccurioLabel 230.

Om Konica Minolta

Konica Minolta
Maridalsveien 323

09400http://www.konicaminolta.no

Konica Minolta Business Solutions Norway AS er en del av et globalt IT- selskap som tilbyr bedrifter strukturerte  og GDPR-kompatible arkiv- og dokumentsystemer, som forenkler, effektiviserer og gir bedrifter full oversikt i hverdagen. Selskapet satser i år på IT-plattformer som  binder sammen maskinvare, programvare og tjenester sømløst og intuitivt slik at dette kan tilpasses individuelt i omfang og dybde til infrastruktur og krav til ethvert selskap.

Det internasjonale konsernet er kanskje først og fremst kjent for å være en ledende leverandør av printere  med implementerte og solide sikkerhetsfunksjoner til bedrifter, i tillegg til digitalttrykkmaskiner til det profesjonelle printmarkedet.