Domestos

Nå kommer endelig Domestos med klor

Nå er Domestos Extended Power tilgjengelig i butikkhyllene. Domestos Extended Power er en klorholdig WC-gel, til effektiv toalettvask. Med den tykke geleen slipper du at alt kloret går rett i do. Produktet blir å finne i Meny, Spar, Kiwi, Joker og Bunnpris.

- Domestos sikrer rene toaletter i 35 land verden over. Produktet Domestos Extended Power er utviklet for å fjerne alle bakterier. Nå kommer den velkjente og klorholdige Domestos Extended Power endelig til Norge, sier markedssjef for Domestos i Norge, Richard Düring.

Fjerner alle bakterier*

Produktet Domestos Extended Power inneholder klor. På flasken er dette merket «Thick Bleach». Domestos sin oppgave er å gjøre rent og fjerne alle bakterier, helt uten å søle.

- Den nye Domestos Extended Power fungerer veldig godt til rengjøring og desinfeksjon. Flasken inneholder en tykk gelé med klor som fjerner bakterier, virus og sopp fra toalettskålen din. Med den tykke geleen slipper du å søle klor. Domestos Extended Power vil være merket med «thick bleach» i butikkene, sier Düring.

Flere bruksområder

Domestos Extended Power er hovedsakelig en WC-gel til toalettvask. Likevel kan produktet brukes til annen vask, der klor er en fordel. Om du tynner ut noe av geléen i vann, kan Domestos Extended Power for eksempel brukes til vask av gulv og overflater. Det anbefales alltid å lese brukerinstruksjonene på flasken for optimalt resultat.

Lanserer også WC-blokker

- I tillegg til Domestos Extended Power, lanserer vi også to 3-i-1 WC-blokker fra Domestos. En med ocean- og en med sitrusduft. Domestos WC-blokker fungerer ypperlig til å holde toalettet hygienisk og rent mellom ukentlig vask, forteller Düring.

*Testing er gjort i henhold til hygienetester av typen European Standard

Om Domestos

Domestos
Martin Linges vei 25
1364 Fornebu

Domestos har siden 1929 levert toalettrengjøringsartikler for husholdninger. Merkevaren forvaltes og produseres av Unilever.

Siden 2012 har Domestos støttet UNICEF i arbeidet med å sikre rene og trygge sanitærfasiliteter. Så langt har de bedret de sanitære forholdene til mer enn 6 millioner mennesker, og mer enn 75 000 barn har fått rent vann og toalettfasiliteter på skolene.

Følg pressemeldinger fra Domestos

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Domestos på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Domestos

Nådd målet – men ikke i mål19.11.2020 07:00:00 CET | Pressemelding

I år lærte vi oss hvor stor forskjell det å vaske hender i mer enn 40 sekunder utgjør. Antibac og munnbind har blitt like essensielle som nøkler på vei ut døra. Aldri før har det vært tydeligere for oss hvor avgjørende hygiene er. Likevel er det 4,5 milliarder mennesker i verden som mangler tilgang til trygt vann og rene toaletter. Gjennom noen av UNICEF sine vann- og sanitærprosjekter klarte Domestos å hjelpe 25 millioner til trygge toaletter, men de er klare på at de ikke er i mål.