Nå kommer Apollo Sports til Norge!

Hos Apollo har salget av treningsreiser nærmest doblet seg de siste tre årene. Som en del av reisearrangørens nye nordiske satsning lanseres nå Apollo Sports endelig på hjemmebane – med et bredt tilbud av treningsaktiviteter i Norge.

Til tross for midlertidig reisestopp er det høy puls hos Apollo. I midten av mai lanserte reisearrangøren sine første nordiske ferieopplevelser, deriblant Mondo Family-hotellet Riviera Strand og et fullspekket treningstilbud i Sverige. I dag står Norge for tur, da Apollo Sports flytter ut til flere steder i landet.

- Det føles fantastisk endelig å kunne tilby Apollo Sports i Norge, og timingen kunne faktisk ikke ha vært bedre. Nordmenn gleder seg til å være aktive igjen, lære seg nye ting og oppleve mer – og det skal vi tilrettelegge for, sier Beatriz Rivera, Presseansvarlig i Apollo.

Noe for enhver smak

I førsteomgang er det treningstimer og kurs som lanseres, innenfor et bredt spekter av grener. På programmet står blant annet både terreng-, og stisykling, løpetrening, trailrun, windsurfing, fitness og elghufs. Kursene og timene vil holdes av både profesjonelle utøvere og Apollos egne instruktører, og programmet vil kontinuerlig oppdateres med flere treningsformer, lokasjoner og varighet.

- Nå lanserer vi først times-, og halvdagsøkter, men på sikt vil det komme heldagsaktiviteter og helgeturer. Dette er en langsiktig strategi som skal vare langt ut over sommeren – Apollo Sports har kommet til Norge for å bli, fastslår Rivera.

Over hele Norge

Distriktene har alltid vært viktig for Apollo, derfor har ett viktig fokusområde vært å kunne tilby aktiviteter flere steder i landet. Gjennom sommeren vil man derfor ikke bare kunne bli kjent med Apollo Sports i Oslo, men også blant annet Kristiansand, Drøbak, Sandefjord og Rygge.

- Det snakkes mye om å utforske eget land i sommer, men faktumet er at det slettes ikke er alle som har verken råd eller mulighet til å begi seg ut på store Norges-eventyr nå. Vårt mål er derfor på sikt å kunne være tilstede på enda flere steder, og slik kunne bidra til å fylle sommerferien med morsomme opplevelser for både store og små, sier Rivera.

Her kan du lese mer om Apollo Sports i Norge.