Nå kan gjester sjekke ut selv hos Thon Hotels

Med Thon Hotels-appen kan gjester sjekke ut av hotellrommet.
Utsjekk i Thon Hotels-appen er nå tilgjengelig. Foto: Thon Hotels

– Vi er fornøyd med å tilby gjestene våre digital utsjekk som en ny funksjonalitet i mobilappen vår. Dette er enkelt å bruke for de som ønsker å betale og sjekke ut av hotellrommet på egen hånd, sier Morten Thorvaldsen.

Konserndirektøren for Thon Hotels er fornøyd med at gjester får flere valgmuligheter.

– Vi ønsker å være fleksible og gi gjester flere valg når det kommer til både bestilling og betaling. Den digitale kundereisen er viktig for Thon Hotels. Vi har satset på teknologi nettopp for å kunne gjøre det enda mer komfortabelt å bo på et Thon-hotell, sier Thorvaldsen.

Mobilappen lar gjester bestille og betale for overnatting på en rask og enkel måte. Den nye funksjonaliteten i appen lanseres 23. jun for Thon DISCOVERY-medlemmer.

Jannicke Barkvoll, teamleder i IKT-avdelingen, har vært med på å rulle ut den nye løsningen.

– Utsjekk på mobil er lettvint, tidsbesparende og kontaktløst. Appen vi har utviklet er brukervennlig og laget for å gi våre medlemmer et sømløst opphold. Under fanen «Mine opphold» kan du gjøre opp regningen, legge til varer du har tatt fra minibaren og sjekke ut av rommet ditt. Dermed kan du gå rett forbi resepsjonen på vei ut. Kvitteringen ligger i appen som du kan hente frem ved behov, sier Barkvoll.

I første omgang gjelder utsjekk for de som er Thon DISCOVERY-medlemmer og for utsjekk av ett hotellrom.

Les mer om utsjekk på thonhotels.no

Les mer om Thon Hotels-appen

Utsjekk i Thon Hotels-appen er nå tilgjengelig. Foto: Thon Hotels
Thon Hotel Rosenkrantz Oslo. Foto: Thon Hotels

Thon Hotels er en av Norges største hotellkjeder, og er en del av Olav Thon Gruppen. I Norge finnes ca. 80 hoteller, 8 i Brussel og 1 i Rotterdam. Thon Hotels har over 2,6 millioner gjestedøgn i løpet av et år.