Nå er TV 2 Sumo på Altibox

Som første distributør får nå Altibox TV 2 Sumo fullintegrert i poengmenyen.

Altibox-kundene kan nå velge inn TV 2 Sumo som en del av innholdet.

Vi er svært glade for at kundene våre nå får enda større valgfrihet. Samarbeidet med TV 2 vil gjøre det enklere for seerne å få tilgang til det de ønsker å se, når de ønsker å se det, sier administrerende direktør Tor Morten Osmundsen i Altibox.

- Altibox-kundene får nå enkel tilgang til et rikt underholdningsunivers med norsk og internasjonalt innhold, et stort utvalg filmer og serier og alle TV 2s direktesendte kanaler. De kan se innhold fra TV 2 akkurat når det passer dem, på telefonen, i appen, eller i nettleseren i hele Europa. Det er vi veldig glade for, sier TV 2-sjef Olav T. Sandnes.

Kundene får tilgang til TV 2 Sumo som et alternativ i Altibox’ poengsystem, enten ved å bruke eksisterende poeng, eller ved å kjøpe tilleggspoeng.

– Vi er glad for å tilby kundene våre en fremtidsrettet løsning der de settes i sjefsstolen og selv kan velge innhold. TV 2 har veldig mye godt innhold å by på, for eksempel Kompani Lauritzen, Farmen og Hjerteslag, i tillegg til et rikt strømmeunivers med spennende og kritikerroste internasjonale serier. Kundene vil også få mulighet til å oppgradere til pakker som inneholder Premier League, som vi vet at mange kunder har et lidenskapelig forhold til, avslutter Altibox-sjef Tor Morten Osmundsen.

Altibox-kundene kan nå velge inn TV 2 Sumo som en del av innholdet.