Nå er TV 2 Sumo på Altibox

Som første distributør får nå Altibox TV 2 Sumo fullintegrert i poengmenyen.

Altibox-kundene kan nå velge inn TV 2 Sumo som en del av innholdet.

Vi er svært glade for at kundene våre nå får enda større valgfrihet. Samarbeidet med TV 2 vil gjøre det enklere for seerne å få tilgang til det de ønsker å se, når de ønsker å se det, sier administrerende direktør Tor Morten Osmundsen i Altibox.

- Altibox-kundene får nå enkel tilgang til et rikt underholdningsunivers med norsk og internasjonalt innhold, et stort utvalg filmer og serier og alle TV 2s direktesendte kanaler. De kan se innhold fra TV 2 akkurat når det passer dem, på telefonen, i appen, eller i nettleseren i hele Europa. Det er vi veldig glade for, sier TV 2-sjef Olav T. Sandnes.

Kundene får tilgang til TV 2 Sumo som et alternativ i Altibox’ poengsystem, enten ved å bruke eksisterende poeng, eller ved å kjøpe tilleggspoeng.

– Vi er glad for å tilby kundene våre en fremtidsrettet løsning der de settes i sjefsstolen og selv kan velge innhold. TV 2 har veldig mye godt innhold å by på, for eksempel Kompani Lauritzen, Farmen og Hjerteslag, i tillegg til et rikt strømmeunivers med spennende og kritikerroste internasjonale serier. Kundene vil også få mulighet til å oppgradere til pakker som inneholder Premier League, som vi vet at mange kunder har et lidenskapelig forhold til, avslutter Altibox-sjef Tor Morten Osmundsen.

Altibox-kundene kan nå velge inn TV 2 Sumo som en del av innholdet.

Altibox er et datterselskap i Lyse-konsernet og har levert internett-, tv- og telefonitjenester over fiber siden 2002. Altibox har i dag om lag 220 ansatte og har hovedkontor i Stavanger. 36 norske og danske lokale og regionale fiberselskaper leverer tjenester fra merkevaren Altibox. Altibox-partnerskapet har til sammen over 600 000 aktive kunder og er Norges største leverandør av fiberbredbånd. Altibox har ifølge EPSI de mest fornøyde bredbåndskundene i Norge for tiende år på rad. Altibox er også bransjevinner i Norsk Kundebarometer innenfor både TV- og bredbåndsleverandører.