Nå blir hybrid standard i Vitara og S-Cross!

Et nytt og kraftigere 48V-hybridsystem blir nå standard i Vitara og S-Cross, sammen med en ny generasjon av 1,4 Boosterjet turbomotor. Dette resulterer i mindre forbruk og bedre kjøreopplevelse!

Lenge har Suzuki vært kjent for å implementere sitt avanserte og velutviklede firehjulstrekksystem i hele modellserien. Våre kunder har i en årrekke fått oppleve Suzukis evne til å komme frem under alle kjøreforhold.

Nå tar Suzuki enda et skritt ved å gjøre sin avanserte hybridteknologi standard for alle modeller. Dette blir nå implementert som standard også i familie-favorittene Vitara og S-Cross. Fra før av har 12V hybridsystem vært standard i Swift og Ignis, mens ACROSS har Plug-in-hybrid som standard. Nå er også det kraftige 48V hybridsystemet standard i Vitara og S-Cross med 1,4 motor med manuell eller automatisk girkasse!

Kraftfull motor kombinert med lavt forbruk

Den høye spenningen fra 48V hybridsystemet gjør det mulig å lagre mer energi under kjøreturen. I tillegg fungerer hybridsystemet som en avlaster for bensin-motoren, og fungerer som en bidragsyter ved for eksempel akselerasjon. Dette resulterer i et lavere forbruk, i tillegg til at du kan kjøre lenger på én tank. Og best av alt – et intelligent styresystem betjener dette selv, og du kan fortsette å kjøre som du pleier!

Den nye generasjonen av 1,4 Boosterjet turbomotor er bygget for å levere lavest mulig forbruk sammen med hybridsystemet. Ved å øke dreiemomentet vil du bak rattet merke betydelig hurtigere fartsøkning og en jevnere akselerasjon. Sammen med det nye hybridsystemet resulterer dette i både bedre kjøreegenskaper og lavere forbruk.

Både S-Cross og Vitara har høstet mye skryt for sine fantastiske kjøreegenskaper tidligere, og nå forbedres altså kjøreopplevelsen ytterligere!

Plasseffektivt

Ofte kan hybridsystemer stjele plass, og gå på bekostning av bagasjeromsplass. Suzuki har derimot utviklet et plasseffektivt og smidig system, som beholder volumet i bagasjerommet. S-Cross leveres med klasseledende 440 l bagasjerom, mens Vitara leveres med 375 liter bagasjerom.

Vitara 4x4 Hybrid og S-Cross 4x4 Hybrid leveres fra kr. 369.900, -. Frem til påske får du også vinterhjul inkludert i prisen.

Vi har biler tilgjengelig for rask levering hos vårt forhandlernettverk!