Nå åpner Møre og Romsdals største elektronikkbutikk

Nå er åpningsdatoen for POWERs nye gigantbutikk klar! Torsdag. 2. februar står varehussjef Jan Stage klar med kaffe, varmetelt og 200 tepper til Ålesunds morgenfugler.
Jan Stage, varehussjef for den nye gigantbutikken POWER Ålesund er klar for åpning.

- Vi slår ordentlig på stortromma og starter showet allerede klokken seks på torsdag morgen neste uke, forteller Jan Stage, varehussjef for den nye gigantbutikken POWER Ålesund.

Torsdag 2. februar åpner han dørene til det over 2.000 kvadratmeter store varehuset, og varehussjefen venter storinnrykk.

- Ved tidligere åpninger har folk tatt med seg soveposen og overnattet utenfor, så vi forbereder oss på et stort kundetrykk denne dagen. Vi har leid inn varmetelt og kommer til å stå klare med kaffe, pledd og noe å bite i til alle morgenfugler. I tillegg får de 200 første i køen et gavekort på 250 kroner, sier han.

Venter Playstation-kø

Stage forteller at det i køen skal deles ut premier for 50.000 kroner, og at POWER stiller opp med mange ansatte fra hele landet, grilling, storskjerm med underholdning og livesending på TikTok i varehuset, i tillegg til en stor åpningskampanje. Blant åpningstilbudene er store rabatter på alt fra hvitevarer og TV-er til kjøkken, og ikke minst har POWER Ålesund sikret seg et parti med Playstation 5 som varehussjefen tror vil tiltrekke seg en del kunder.

- Markedet har vært støvsugd for Playstation 5 i flere måneder, og vi har sikret oss 50 stykker til åpningen. Det er nok mange som stiller seg i kø for å sikre seg en, spår han.

Gir bort kjøkken og gavekort

Nye POWER Ålesund ligger rett over gaten fra POWER Breivika, som nå stenger dørene.

- Det nye lokalet vårt blir dobbelt så stort, i ny drakt og med bredere vareutvalg. Vi åpner også en stor kjøkkenavdeling som vi tror kundene våre vil sette pris på, sier Stage.

I forbindelse med inntoget på kjøkkenmarkedet skal POWER Ålesund gi ut et gavekort på 40.000 kroner til en kunde som virkelig fortjener det.

- Vi skal kåre «Ålesunds styggeste kjøkken», og vi gleder oss til å gi ut et helt nytt kjøkken til en heldig kunde. I tillegg kommer vi til å dele ut noen gavekort i nærområdet denne dagen, så det er lurt på følge med, sier han.