MYONVENT INNGÅR STRATEGISK SAMARBEID MED GYRO

Gyro Conference og myOnvent skal samarbeide for å skape enda bedre kundeopplevelser. Med samarbeidet får alle Gyros kunder mulighet til å arrangere digitale konferanser, utstillinger, messer og mer med myOnvents teknologi.

Gyro har gjennom 30 år skapt unike opplevelser og møteplasser for sine kunder over hele landet. Da koronapandemien traff, og vi ikke lenger kunne treffe hverandre ansikt til ansikt, trengte Gyro Conference en partner som kunne levere «the next best thing» digitalt. Valget falt på den norske startupen myOnvent, som på kort tid har utviklet en verdensledende plattform for online events.

– Vi forsto raskt at vi måtte finne en partner som kunne levere det skyhøye nivået våre kunder er blitt vant til fra Gyro Conference. Det er klart vi ble ganske overrasket da vi oppdaget at den beste leverandøren tilfeldigvis også var norsk, sier Anne Guri Sklet, daglig leder i Gyro Conference.

myOnvent, som ble startet i 2013, har i løpet av 2020 utviklet en helt unik digital løsning for å skape møteplasser på nett. Med sitt designfokus, 10 språk og interaktive løsninger som inviterer deltagerne på digitale arrangementer til å engasjere seg, har myOnvent etablert seg som en foretrukket partner for online events.

– Gyro er en perfekt match for myOnvent. De har erfaringen med fysiske events, vi kan det digitale universet. Vi tror fremtiden ligger i hybride løsninger, hvor fysiske og digitale møteplasser spiller sammen, og vi har derfor vært på leting etter en partner som Gyro, sier Bjørn Christian Nørbech i myOnvent.

Frem til fysiske møter igjen blir tilgjengelig, kan folk møtes digitalt via myOnvent. Online events eliminerer også behovet for reising, og representerer fremover en mer bærekraftig måte for folk å treffes på.

– Pandemien har ikke fjernet behovet mennesker har for å møtes, utveksle ideer og bygge relasjoner, tvert imot. Vi har opplevd enorm interesse det siste året, og gjør vårt ytterste for å skape gode møteplasser for folk, sier Nørbech.

Om myOnvent:

myOnvent er et norsk teknologiselskap som leverer grenseløse digitale møteplasser for kunder fra hele verden. Selskapet ble stiftet med et mål om å skape en bærekraftig måte å la folk dele ideer, tanker og kunnskap. Plattformen ble lansert i 2020, og selskapet er nå i en offensiv vekstfase. Med medarbeidere i syv land og hovedkontor i Norge, satser myOnvent på å bli en ledende leverandør i det globale online events-markedet.

Om Gyro Conference:

Som et av landets ledende konferanse/PCO-selskap kan Gyro Conference AS skilte med et komplett tjenestespekter. Samtidig har vi enestående kompetanse på event gjennom tett samarbeid med søsterselskapet Gyro AS – et av Norges største bærekraftige eventbyrå. Til sammen er Gyro-gruppen totalleverandør innenfor MICE-segmentet (Meetings, incentives, conferences and events).