Morgan Sulele og Admiral P vil at du skal danse for dem!

Oh my god, herregud, mamma mia! Morgan Sulele og Admiral P serverer deg årets sommerlåt. «Seriøst» slippes fredag 26. juni og er en verdig oppfølger til fjorårets gigahit «Helt Ærlig» med OnklP.
Morgan Sulele og Admiral P slipper "Seriøst"

«Seriøst» er en sommerlig låt som sprer gode vibber og det skal godt gjøres å sitte stille når du hører den. Sporet handler om en person man bare ikke får nok av, og som man får en umiddelbar tiltrekning til. Så mye at man ikke klarer å skjule det

Jeg vil formidle god stemning, den umiddelbare kjærligheten og kjemien, og de gode følelsene man får i kroppen når man møter noen man liker!

Morgan forteller at han har hatt lyst å jobbe med Admiralen lenge. Da «Seriøst» ble laget fikk han fort følelsen av at dette var en sang som ville kle den norsk-zambiske artisten fra Askim.

Han er helt unik i måten han synger på. Ingen andre i Norge lager låter som ham, og han gjør ting hundre prosent på sin måte. Det er mange favoritter å velge mellom her, men «Spinnvill» er helt sinnssyk! sier Morgan Sulele om Admiral P.

Den siste tiden har Morgan vært i studio og fokusert på å lage best mulig musikk, og i sommer skal han «ligge som slakt på stranda i Stavern». Ellers blir det en rolig ferie hjemme i Norge, noe han selv omtaler som helt fantastisk.

Og til alle andre som også skal holde seg innenfor landegrensene i juli, har Morgan noen gode tips:

Kom deg ut av storbyen, finn et rolig sted, samle alle vennene dine og gjør det beste ut av det Norge har å by på. Det er så sinnssykt mange fine steder i Norge som må besøkes, så det er bare å starte!

«Seriøst» er tilgjengelig på alle plattformer fredag 26. juni

Siden gjennombruddet med «Bare Min» i 2016 har Morgan Sulele vært en gjenganger på scener over hele landet, og hitlister over hele Norden. I tillegg til egne låter har han bidratt som vokalist eller låtskriver, og tidvis også co-produsent, for blant annet LOKE, Innertier, Marcus & Martinus, Jesper Jenset og Tungevaag & Raaban. Med sistnevnte ble han nominert til svensk Grammis 2019 for låta «All For Love». Vinteren 2020 kunne man få et særdeles hyggelig dypdykk i Morgans artistkarriere, da han var med i den niende sesongen av Hver gang vi møtes på TV 2.

SPOTIFY

Morgan Sulele og Admiral P slipper "Seriøst"

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Sony Music Norway på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.