Morgan Sulele med sommerlåt!

Like sikkert som at sommeren er rett rundt hjørnet og at nordmenn trekker mot syden, er det at Morgan Sulele slipper sommerlåt. «Takker deg for det» er en glad og catchy poplåt i ekte Morgan Sulele-stil, og kommer selvfølgelig perfekt timet til sommeren.

«Låta handler om å møte en person man ikke hadde regna med å møte, og som tar deg meg storm. Så det er rett og slett en hyllest til en som kommer inn i livet ditt.» - forteller Morgan Sulele

Låten er laget og skrevet av Morgan Sulele og Lars Lavik (TIX, Carina Dahl, Oral Bee, Mari Bølla), med litt hjelp fra Robin Sharma (Robin og Bugge).

Dette er en ordentlig sommerlåt med stor S, og jeg føler denne kan kickstarte sommeren til mange <3 - avslutter Morgan.

«Takker deg for det» er ute på alle plattformer fredag 17.juni.

_________________________________________________________________________

Siden gjennombruddet med "Bare min" sommeren 2016, har Morgan Suleleturnert og spilt konserter og festivaler over hele landet, samt herjet på hitlister over hele Norden. Legger du sammen egne låter og låter han har skrevet for andre har han generert over 900 millionerstreams så langt.
Magnus Clausen, som han egentlig heter, er også en av låtskriverne på John Legends låt «In My Mind», som i skrivende stund har drøye 40 millioner streams. Clausen har i tillegg vært delaktig på det nye albumet til Alan Walker, og co-skrevet låten «Not You ft. Emma Steinbakken». Han har i tillegg jobbet med artistersom Matoma, Tungevaag & Raaban, Marcus & Martinus, Jesper Jenset, Katastrofe og Staysman.
Vinteren 2020 fikk vi muligheten til og bli bedre kjent med personen bak de folkekjære låtene da Morgan (Magnus) var med i den niende sesongen av «Hver gang vi møtes» på TV2.
Morgan har holdt aktivitetsnivået oppe til tross for pandemien, og i løpet av 2021 ga han ut «Danse Med Meg Selv» og «Sørenga» med Arne Hurlen og Postgirobygget, i tillegg til samarbeidet med Adrian Sellevoll på låtene «Bacardi fra en kopp» og «Skyene».

(C) Balder Maximus
(C) Balder Maximus

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Sony Music Norway på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.