Mona Grønningen tilsett i Kvinnheringen

Mona Grønningen blir redaktør og dagleg leiar i Kvinnheringen. Grønningen har vore konstituert redaktør sidan Tomas Bruvik gjekk ut i permisjon etter jul i år, og ho fekk forlenga dette vikariatet då det blei klart at Bruvik sa opp i sommar.
Mona Grønningen

Onsdag kunne styreleiar i Kvinnheringen, Øystein Vormestrand, orientera om at Grønningen no har fått tilbod om fast stilling som redaktør og dagleg leiar. Og ho har takka ja.

– Veldig stas. Det er utruleg kjekt å bli vist ein slik tillit, og ikkje minst å kjenna på den støtta eg har frå kollegaane mine, seier Grønningen.

Ho seier ho er glad for at spørsmåla kring stillinga no er avklara, slik at ein kan begynna å sjå framover, legga strategiar og sikra stabilitet over tid.

– Dette er ekstra viktige moment i den tida vi er inne i no, med eit stort press på oss i mediebransjen om å levera gode produkt, samt jobba etter stadig nye strategiar og nye metodar. Heldigvis er vi ein god, kreativ og dyktig stab som leverer og dreg lasset i lag, påpeikar ho.

Styreleiar Vormestrand fortel at styret er glad for at Grønningen har takka ja til jobben som redaktør og dagleg leiar, og han skildrar henne som ein ambisiøs og kompetent leiar som kjenner behova i organisasjonen og i lokalsamfunnet sitt godt.

Mona Grønningen