Miley Cyrus kommer med nytt album!

Hennes åttende album “Endless Summer Vacation” kommer 10. mars. Første singel “Flowers” ute 13. januar.

Albumcover - Endless Summer Vacation

Den banebrytende, platinaselgende artisten og låtskriveren Miley Cyrus gir ut sitt åttende album «Endless Summer Vacation» den 10. mars. Miley annonserte albumet den 5. januar med en sterk videotrailer som reflekterer det visuelle uttrykket hun har bygget rundt dette personlige prosjektet; se her. Det fantastiske albumcoveret, fotografert av Brianna Capozzi og ene og alene utført av Miley uten visuelle effekter ble også avslørt; se her.

I 2023 finner vi en Miley som er sterkere og mer selvsikker enn hun noen gang har vært. Det musikalske og visuelle uttrykket på «Endless Summer Vacation» gjenspeiler hennes fokus på eget mentalt og fysisk velvære. Miley beskriver albumet som et kjærlighetsbrev til LA, spilt inn i Los Angeles og produsert med Kid Harpoon, Greg Kurstin, Mike WiLL Made-It og Tyler Johnson. Endless Summer Vacation vil bli tilgjengelig globalt både digital og fysisk. Fans kan forhåndsbestille forskjellige fysiske eksemplarer nå, fra standard sort vinyl, ti eksklusive versjoner i rød eller klar vinyl på shop.mileycyrus.com.

Det første innblikket i «Endless Summer Vacation» vil bli den nye singelen «Flowers». Miley overrasket fans og forårsaket et digitalt gledesbrøl når hun under sin NBC spesial «Miley’s New Year’s Eve Party» annonserte at «Flowers» vil bli tilgjengelig verden over den 13. januar. Som en ekte superstjerne, mellom opptredener og konferansierplikter, gav Miley sine fans klipp fra «Flowers» på tampen av 2022, se her og her. Se også klipp fra hennes sosiale medier her og her.

Miley sparker i gang 2023 med full styrke. «Miley’s New Year’s Eve Party», som Miley ledet sammen med den globale superstjernen Dolly Parton var en kjempesukesess. Som om ikke annonseringen av «Flowers» var stort nok, var sendingen stappfull av både musikalske opptredener og andre innslag med gjester som Sia, Latto, Rae Sremmurd, David Byrne, Liily og Fletcher i tillegg til Paris Hilton, SNL’s Chloe Fineman, Sarah Sherman og komikertrioen Please Don’t Destroy.

Om Miley Cyrus:

Miley Cyrus er en av de mest innflytelsesrike menneskene innenfor popkulturen og følges av over 190 millioner på Instagram. Hun har seks #1 album inkludert hennes GRAMMY-nominerte album fra 2013 Bangerz, som er 3 ganger platina i USA og i Norge. I tillegg har hun hatt 5 utsolgte verdensturnéer gjennom karrieren sin. I november 2020 slapp Miley sitt lenge etterlengtede syvende studio album Plastic Heart. Det kritikerroste albumet debuterte som #1 på Billboard’s Top Rock Albums liste og er hennes sjette #1 album, som gir Miley flest topp 10 albumlistinger for en kvinnelig artist i USA. Låter på Plastic Hearts har blitt streamet over 3 milliarder ganger.

I 2021 ble Miley med The Kid Laroi på en remix av hans låt «Without You». Remixen debuterte som #1 på Billboard’s Rock Chart. Miley var også en del av Metallica sitt The Metallica Blacklist Album og gav oss en gnistrende cover av «Nothing Else Matters». Nyere samarbeid og partnerskap inkluderer NBC/Peacock, Gucci, T-Mobile for å nevne noen. Miley brukte mesteparten av 2021 på å turnere og var øverst på plakaten på flere festivaler, inkludert en rekke store opptredener i Latinamerika der det var over en million publikummere til stede å så henne. Hun kjemper hardt og er en tydelig representant for LGTBQ+ miljøet, bruker mye av tiden sin på sin egen ideelle organisasjon «The Happy Hippie Foundation» som hjelper unge hjemløse, LGBTQ+ miljøet og andre sårbare grupper i samfunnet.

Følg Miley Cyrus

Twitter | Instagram | Facebook | YouTube | MileyCyrus.com