Midt i blinken fra og for Ingrid Lovise

"Straight Up My Alley" er deilig glimt-i-øyet pop fra Ingrid Lovise, ute fredag 6. januar.

Straight Up My Alley artwork

"Straight Up My Alley" er andre smakebit fra Ingrid Lovises kommende andre-album.

«Dette er en feel-good, mid-tempo poplåt som forhåpentlig får deg til å trekke på smilebåndet. Det skal låte som det føles å sitte i en bil når sjåføren tråkker litt ekstra på gasspedalen så det kiler deilig i magen.»

Ingrid Lovise har blitt inspirert av å være «evig single» med hermetegn og et glimt i øyet. Martin Vinje har produsert, og det er Tommy Kristiansen som har lagt gitarsoloen.

I "Straight Up My Alley" er Ingrid Lovise ute på vift med sin foretrukne kavaler.

«Han er en høflig, solid og pent kledd type. Det er en spennende dynamikk, og vi har en lett og fornøyelig tid sammen. Han tar ledelsen og har en plan. En uskyldig og liksom naiv versjon av meg selv har full tillit til denne mannen, og jeg lar meg lede med glede.»

Kanskje er det i kontrast til den Ingrid Lovise som har tenkt hun kanskje er for kresen, for feig eller bare for opptatt til å la seg bli forelsket?
Eller handler det bare om at hun rett og slett ikke har møtt den rette enda? Han som er helt hennes type, midt i blinken, rosinen i pølsa, prikken over i’en og en perfekt match.

Hør Ingrid Lovise beskrive drømmedaten med drømmemannen i «Straight Up My Alley» fra fredag 6. januar

Straight Up My Alley artwork