Medietilsynet opnar for søknader: 20 millionar kroner til innovasjonsprosjekt
Støtteordninga skal særleg stimulere til redaksjonell, innhaldsretta innovasjon og utvikling i nyheits- og aktualitetsmedium, og små, lokale medium er prioriterte.
– Tidlegare har Medietilsynet delt ut midlar til blant anna til 3D-journalistikk, utvikling av lydavis og prosjekt for å nå og engasjere unge lesarar. Vi ser at innovasjonsstøtta gjer det mogleg å utvikle spennande nysatsingar, som elles kanskje ikkje hadde blitt realiserte, seier Velsand.
Om lag halvparten av midlane skal gå til aviser som har behov for omstilling og digitalisering, etter endringa i postlova som førte til færre omdelingsdagar.
Søknadsfrist er 26. januar 2021
Støtteordninga skal fremme journalistisk innovasjon og digitalisering.
– Det kan for eksempel vere redaksjonell, innhaldsretta innovasjon, tekniske oppgraderingar eller tiltak som kjem minoritetar og grupper som ikkje aktivt sjølv søker nyheiter, til gode. Tiltak som fremmar design eller datastøtta journalistikk, kan også få støtte, seier Velsand.
Støtta kan ikkje overstige 40 prosent av prosjektkostnadane, men prosjekt som rettar seg mot små, lokale nyheits- og aktualitetsmedium kan få støtte for inntil 50 prosent av prosjektkostnadane. Fleire kan gå saman om å søke om tilskott til fellesprosjekt.
Fristen for å søke innovasjons- og utviklingsstøtte for 2021 er 26. januar 2021.
Søk via Medietilsynets søknadsportal Min side her
Her kan du lese meir om støtteordninga
Fakta om innovasjonsstøtta
- Støtteordninga tredde i kraft 1. juli 2018.
- Ordninga skal fremje mediemangfald og ein opplyst offentleg samtale gjennom å stimulere til redaksjonell, innhaldsretta innovasjon og utviklinginyheits- og aktualitetsmedium.
- Ordninga er særleg retta mot små, lokale nyheits- og aktualitetsmedium.
- Frist for å søke støtte for 2021 er 26. januar 2021. I framlegget til statsbudsjett for 2021 ligg det 20,9 millionar kroner til ordninga, og pengane blir fordelte i éin tildelingsrunde.
- Aviser som får utfordringar med distribusjonen på grunn av færre postomdelingsdagar, kan få støtte til digitalisering og omstilling gjennom ordninga.
- Prosjekt som rettar seg mot innvandrarar, språklege minoritetar og som er retta mot tenester for personar med funksjonsnedsettingar, blir prioriterte.
For spørsmål om innovasjonsstøtteordninga, ta kontakt med Heidi Schau-Hvatum.
For pressespørsmål, ta kontakt med Nina Bjerke.
Nøkkelord
Kontakter
Nina BjerkeRådgiver, avdeling for kommunikasjon, rådgivning og analyse
Tel:41934154nina.bjerke@medietilsynet.noBilder
Om Medietilsynet
Medietilsynet skal bidra til å realisere statens mediepolitiske mål. Våre hovedoppgaver er å fremme demokrati og ytringsfrihet gjennom mediemangfold og kritisk medieforståelse. Vi veileder om barn og unges bruk av digitale medier, setter aldersgrenser for kinofilm, forvalter støtteordninger, behandler søknader om og fordeler pressestøtte og fører tilsyn med kringkasting. Tilsynet er underlagt Kulturdepartementet.
Følg pressemeldinger fra Medietilsynet
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Medietilsynet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Medietilsynet
Færre brudd på reklamereglene hos norske tv-kanaler16.4.2024 06:50:00 CEST | Pressemelding
Norske tv-kanaler er blitt flinkere til å følge reklameregler. Det viser Medietilsynets store vårkontroll med TV 2, NRK, TVNorge og VGTV.
16 nye aviser søker om produksjonstilskudd15.4.2024 06:50:00 CEST | Pressemelding
174 aviser har i år søkt om produksjonstilskudd til nyhets- og aktualitetsmedier. Blant de nye søkerne er det både lokalaviser og aviser med hele landet som nedslagsfelt.
Filmdistributør får åtvaring frå Medietilsynet for feil aldersgrense12.4.2024 11:13:15 CEST | Pressemelding
Medietilsynet meiner at kinofilmen «Døde menn går på ski» hadde for låg aldersgrense og gir distributøren ei åtvaring. Grensa er no endra frå 12 til 15 år.
Medietilsynet: Nødvendig med en strategi mot desinformasjon8.4.2024 13:14:18 CEST | Pressemelding
Kunstig skapt innhold, økt politisk konflikt og rask spredning av desinformasjon i sosiale medier aktualiserer behovet for en strategi mot desinformasjon, mener direktør Mari Velsand i Medietilsynet. I helgen varslet regjeringen at det skal utvikles en slik strategi.
Forbod mot reklame i radio og tv i påska21.3.2024 06:50:00 CET | Pressemelding
Radio- og tv-kanalane har ikkje lov til å sende vanleg reklame langfredag og 1. påskedag. Mange av kringkastarane vel å gi bort reklameplassen til ideelle organisasjonar denne dagen.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom