Medietilsynet bidreg til den nye dataspelstrategien

Den nye dataspelstrategien skal gjelde for perioden 2020 – 2022, og skal vurdere statens ansvar og oppgåver for utvikling av spelsektoren. Ei arbeidsgruppe med representantar frå Kulturdepartementet, Norsk filminstitutt, Kulturtanken og Medietilsynet jobbar saman for å utvikle den nye strategien.
På årets store norske spelarrangement, The Gathering, hadde kulturministeren møte med ei brukargruppe beståande av 20 spelarar og arbeidsgruppa. Spelbransjen har også hatt møte om dataspelstrategien i april. I tillegg kan alle som ønskjer det, kome med innspel innan 6. mai.
Etter at innspelsrunden er gjennomført vil arbeidsgruppa jobbe vidare med strategien fram til hausten, då den skal presenterast.
Her er nokre av spørsmåla Kulturdepartementet ønskjer innspel på:
- Kva utfordringar og moglegheiter finst på spelfeltet på nasjonalt og regionalt nivå?
- Kva må til for å sikre ein profesjonell og mangfaldig spelbransje i heile landet?
- Korleis tilretteleggje for gode og klare rammevilkår?
- Korleis styrke spel som kunst og kultur?
- Korleis tilretteleggje for at ulike grupper i befolkninga skal ha tilgang til eit breitt og variert speltilbod?
- Korleis stimulere til spel som møteplass, fellesskapsarena og sosiale nettverk?
- Korleis styrke økonomien i spelbransjen og auke nivået på private investeringar?
- Korleis realisere potensialet for sal av norske spel i Noreg og i utlandet?
Nøkkelord
Kontakter
Nina BjerkeRådgiver, avdeling for kommunikasjon, rådgivning og analyse
Tel:41934154nina.bjerke@medietilsynet.noBilder

Om Medietilsynet
Medietilsynet skal bidra til å realisere statens mediepolitiske mål. Våre hovedoppgaver er å fremme demokrati og ytringsfrihet gjennom mediemangfold og kritisk medieforståelse. Vi veileder om barn og unges bruk av digitale medier, setter aldersgrenser for kinofilm, forvalter støtteordninger, behandler søknader om og fordeler pressestøtte og fører tilsyn med kringkasting. Tilsynet er underlagt Kulturdepartementet.
Følg pressemeldinger fra Medietilsynet
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Medietilsynet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Medietilsynet
Ti nye aviser får produksjonstilskudd31.10.2025 12:30:11 CET | Pressemelding
Ti nye aviser får produksjonstilskudd når Medietilsynet har fordelt årets bevilgning på drøyt 440 millioner kroner. Syv av disse er lokalaviser.
Framleis låg lønnsemd for norske aviser og tv – medan nasjonal radio held fram med å auka lønnsemda30.10.2025 06:50:00 CET | Pressemelding
Låg lønnsemd pregar store delar av mediebransjen. Unntaket er kommersiell riksdekkjande radio, som har rekordgode resultat. Det viser rapporten til Medietilsynet «Norsk medieøkonomi 2020-2024».
Medietilsynets høringssvar om forslag til lov om aldersgrenser i sosiale medier24.10.2025 06:50:00 CEST | Pressemelding
Medietilsynet støtter regjeringens initiativ til å gjennomføre lovendringer som reduserer risikoen som bruk av sosiale medier kan ha for barn og unge, men mener lovforslaget byr på flere utfordringer.
Ber foreldre være aktive i møte med barnas sosiale medier22.10.2025 08:37:04 CEST | Pressemelding
Kriminelle rekrutterer barn ned i 12-årsalderen via sosiale medier. Ni av ti norske 12-åringer har tilgang på ett eller flere sosiale medier. Her er Medietilsynets og Nettpatruljens råd til bekymrede foreldre.
Hard kamp om innovasjonsstøtte til media20.10.2025 13:47:25 CEST | Pressemelding
Medietilsynet skal fordele nær 24 millionar kroner i innovasjonsstøtte i år. Da søknadsfristen gjekk ut før helga, hadde 87 søknadar kome inn, med ønske om til saman meir enn det dobbelte – nær 60 millionar kroner.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom
