Med en helt ny «look», urbane toner og positiv energi skal TUI inspirere nordmenn til å skape nye ferieminner

Del

I dag (18 oktober) lanseres TUIs nye reklamekampanje –” Nye minner venter der ute”. Kampanjen er første del av TUIs nye globale varemerkeplattform, og selskapets nye grafiske identitet. Målet med kampanjen er å inspirere reiselystne nordmenn til å skape nye minner.

TUI - Nye minner venter der ute
TUI - Nye minner venter der ute

”Nye minner venter der ute” handler om å skape positiv energi, ikke på tross av tiden vi lever i, men på grunn av den. Vi vil inspirere alle til å skape nye fantastiske ferieminner – det er de du tar med deg hjem, det er de du kan leve lenge på.

Verden åpnes opp igjen, og nå kan vi også reise ut av Europa.  Vi kan endelig skape opplevelsene vi har savnet, sammen med våre kjære. Det å reise er så mye mer enn bare reisen – det er forventninger, nye opplevelser og minner man tar med seg hele livet, sier Lisa Rönnberg Markedssjef i TUI.

TUI har i samarbeid med Leo Burnett i Storbritannia utviklet en helt ny global varemerkeplattform og identitet. TUIs eget in-house byrå Creative Studio og Forsman & Bodenfors har stått for den nordiske tilpasningen av kampanjen.

Med denne kampanjen går TUI bort fra konseptet” For You” som selskapet har hatt i ca 5 år, og oppdaterer den grafiske profilen med blant annet nytt typesnitt, nye farger og flere nye grafiske elementer. Implementeringen av profilen vil skje gradvis.

- Alle TUIs markeder har samarbeidet om dette nye konseptet for å gjøre det mer moderne, fleksibelt og lekent. Den nye profilen gir oss mulighet til å utvide vårt varemerke og fortelle om nye produkter på en mer distinkt måte, fortsetter Rönnberg.

TUIs nye profil har høyere tempo og viser mer bredde. Musikken er ny, og mye mer oppstemt enn tidligere. Bildespråket er fartsfylt, fullt av farger og bevegelse. TUIs logo får også en helt ny og mer fremtredende rolle.  

TUI skal være et samlingspunkt for alle typer opplevelser, fra sol og bad, til storby og helgeturer. Det nye konseptet skal favne alt dette og gjenspeile fremtidens TUI.

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

TUI - Nye minner venter der ute
TUI - Nye minner venter der ute
Last ned bilde
TUI - Nye minner venter der ute
TUI - Nye minner venter der ute
Last ned bilde
TUI - Nye minner venter der ute
TUI - Nye minner venter der ute
Last ned bilde

Lenker

Om TUI Norge

TUI Norge
Lille Grensen 7
0159 Oslo Oslo

08100http://www.tui.no

TUI Norge er i dag en del av TUI Nordic, og er med en markedsandel på 20 % den største aktøren på det nordiske reisemarkedet. TUI Norge ble etablert i 1973 og tilbyr pakkereiser, fly og cruise. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Italia. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUI fly Nordic og Nazar.

Følg pressemeldinger fra TUI Norge

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra TUI Norge på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra TUI Norge

Kofferten står klar, nå skal nordmenn ut å reise - vekst i reisesalget i hele landet14.4.2021 13:00:00 CEST | Pressemelding

Siste salgstall fra TUI viser at reiselysten fester seg i hele landet, og reisearrangøren melder om nær dobling i feriesalget den siste uken. Den største andelen av de reisende ønsker å reise til utlandet fra og med september, tallene viser vekst i alle sesonger som ligger ute til salg. Skolenes høstferier og juleferier er veldig populært blant barnefamilier, og jevnt over kjøper nå nordmenn dyrere ferieprodukter enn normalt.

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom