Med en helt ny «look», urbane toner og positiv energi skal TUI inspirere nordmenn til å skape nye ferieminner

Del
I dag (18 oktober) lanseres TUIs nye reklamekampanje –” Nye minner venter der ute”. Kampanjen er første del av TUIs nye globale varemerkeplattform, og selskapets nye grafiske identitet. Målet med kampanjen er å inspirere reiselystne nordmenn til å skape nye minner.
TUI - Nye minner venter der ute
TUI - Nye minner venter der ute

”Nye minner venter der ute” handler om å skape positiv energi, ikke på tross av tiden vi lever i, men på grunn av den. Vi vil inspirere alle til å skape nye fantastiske ferieminner – det er de du tar med deg hjem, det er de du kan leve lenge på.

Verden åpnes opp igjen, og nå kan vi også reise ut av Europa.  Vi kan endelig skape opplevelsene vi har savnet, sammen med våre kjære. Det å reise er så mye mer enn bare reisen – det er forventninger, nye opplevelser og minner man tar med seg hele livet, sier Lisa Rönnberg Markedssjef i TUI.

TUI har i samarbeid med Leo Burnett i Storbritannia utviklet en helt ny global varemerkeplattform og identitet. TUIs eget in-house byrå Creative Studio og Forsman & Bodenfors har stått for den nordiske tilpasningen av kampanjen.

Med denne kampanjen går TUI bort fra konseptet” For You” som selskapet har hatt i ca 5 år, og oppdaterer den grafiske profilen med blant annet nytt typesnitt, nye farger og flere nye grafiske elementer. Implementeringen av profilen vil skje gradvis.

- Alle TUIs markeder har samarbeidet om dette nye konseptet for å gjøre det mer moderne, fleksibelt og lekent. Den nye profilen gir oss mulighet til å utvide vårt varemerke og fortelle om nye produkter på en mer distinkt måte, fortsetter Rönnberg.

TUIs nye profil har høyere tempo og viser mer bredde. Musikken er ny, og mye mer oppstemt enn tidligere. Bildespråket er fartsfylt, fullt av farger og bevegelse. TUIs logo får også en helt ny og mer fremtredende rolle.  

TUI skal være et samlingspunkt for alle typer opplevelser, fra sol og bad, til storby og helgeturer. Det nye konseptet skal favne alt dette og gjenspeile fremtidens TUI.

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

TUI - Nye minner venter der ute
TUI - Nye minner venter der ute
Last ned bilde
TUI - Nye minner venter der ute
TUI - Nye minner venter der ute
Last ned bilde
TUI - Nye minner venter der ute
TUI - Nye minner venter der ute
Last ned bilde

Lenker

Om TUI Norge

TUI Norge
TUI Norge
Lille Grensen 7
0159 Oslo Oslo

08100http://www.tui.no

TUI (Tourist Union International) er den ledende reiseoperatøren i verden. 25 % av de nordiske pakkereisekundene velger TUI. TUI Norge ble etablert i 1973. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Spania. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUIfly og Nazar. TUI Nordic er en del av TUI Group, verdens største turistkonsern som er virksomme på om lag 180 destinasjoner verden over. TUI har tatt en hovedrolle i arbeidet med å skape en mer bærekraftig reiselivsnæring. 

Følg pressemeldinger fra TUI Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TUI Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra TUI Norge

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye