MecobitMecobitMecobitMecobit

Mecobit Mining Rigs kunngjør den største hash-raten i markedet

MECO Limited (Mecobit), en av verdens ledende produsenter av solcellemoduler og komplette løsninger, lanserte nylig nye produkter Solar Unit M4000, Solar Panel Kit (komplett), Portable Power Station, M100 Miner, M200 Miner, Meco Rack, som har tiltrukket seg stor oppmerksomhet i bransjen. Resultatet av fem år med forskning, utvikling og testing, muliggjør denne nye teknologiplattformen produksjon av rammeløse, tynne, lette og tilpasningsdyktige solcellepaneler med ytelsen til sammenlignbare standard solcellepaneler.

"Vi er veldig glade for å bringe revolusjonerende innovasjon til feltet solenergi," sa Ben Lukas (Chief Marketing Officer). "I tillegg til det nye utviklingsarbeidet og modulene fra design og materiale, har denne nye teknologiplattformen fundamentalt hjulpet oss med den unike solcelle-elektriske teknologien. Mecobit Solsystemet har en unik evne til å passere gjennom skyggen, fortsetter å produsere energi i forhold som vil stenge andre paneler."

Sammenlignet med tidligere innovasjoner har ladehastighet, batterilevetid, sikkerhetsgarantier og brukeropplevelse blitt bedre. Mecobit M4000 Solar Unit and Solar Panel Kit er kompatibel med mange enheter, verktøy, utstyr, hjemme- og elektroniske industrier som gruvearbeidere for kryptovaluta, og gir sikkerhet, lang backup og andre strømområder. Mecobit Solar Systems Long Life-batteri: M4000 Solar Unit, Solar Panel Kit (komplett), Portable Power Station består standardtester som kortslutning, overbelastning, ekstrudering, akupunktur, etc.

Og ettersom regjeringer er enige om å redusere nivåene av karbonutslipp og innføre ytterligere insentiver som investeringsskattefradrag, er det mulig at andelen gruvedrift som bruker solenergi vil øke enda mer. Solenergi kan betraktes som grønn og fornybar, men det er også betydelige problemer med solenergi, inkludert grensene for sollystimer.

Fraktkostnader

Som en konsekvens av dette vil Mecobit betale for både frakt- og importtariffer, slik at kundene kan anskaffe alt de trenger for å komme i gang uten ytterligere kostnader utover kostnadene for selve enheten.

Om Mecobit

Etablert i 2015 med mål om å utvikle og markedsføre verdens solcelledrevne kryptovalutagruvearbeidere, som kan bruke enten Ethash, SHA-256 eller Scrypt-teknologi avhengig av gruvearbeiderens preferanser. Selskapet hevder at det var det aller første solcelledrevne gruveselskapet for kryptovaluta i verden. "Vi ønsket å revolusjonere industrien med solcellepanelene ved å gi mer strøm til en rimeligere pris enn det som tidligere ble antatt å være mulig," B. Franci (grunnlegger).

Mecobit har hovedkontor i Chiswick High Road, London, England, og har kontorer i flere andre byer over hele verden, inkludert USA. Selskapets nettside, www.mecobit.com, gir ytterligere informasjon om selskapet og dets produkter.

Ben Lukas
ben.lukas@mecobit.com

Om Mecobit

Mecobit
61 Chiswick High Road
75035 London

Who We Are

Mecobit Solar is a company serving Globally With an emphasis on high-quality solar at an affordable price, we’re dedicated to providing the best solar power solutions and electrical services to customers, both commercial and residential.

We employ three master electricians who inspect each project that gets completed. Our team of industry professionals has installed over 220,000 solar energy systems in Europe and other parts of the world. We have an incredible, diverse, experienced and well-educated team of designers, technicians, and electricians who guarantee superior craftsmanship

How it work?

A photovoltaic (PV) cell, commonly called a solar cell, is a nonmechanical device that converts sunlight directly into electricity. Some PV cells can convert artificial light into electricity.
Powerful 4000W AC (6000W Surge) inverter allows you to run power-hungry devices and appliances with confidence. Our new industry-leading inverter can handle surges from power tools, medical devices, Cryptocurrency miners and home appliances, including full-size refrigerators.

Setup is quick and easy. Place the solar panels outdoors in good, direct sunlight. If you have multiple panels, use the Combiner Cables to connect them. Need extra reach? Use the optional Extension Cable to extend your range. The cables and connecters are plug-and-play. Simply match the shape of the plug to the shape of the connector. Plug directly into the input of your Meco Solar and enjoy endless power!

Følg pressemeldinger fra Mecobit

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Mecobit på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Mecobit

Løsningen på enkel kryptogruvedrift er her28.9.2022 11:51:48 CEST | Pressemelding

MECO Limited (Mecobit) passerte $45million USD-merket på bestillinger og forhåndssalg. De nylig introduserte gruveriggene av Mecobit overgikk det vi for tiden har i kryptovalutamarkedet. Årsaken er ikke langsøkt; de har gjort gruvedriften særegen og enkel med denne innovasjonen. Det som gjør det enda enklere er installasjonsmanualen som følger med maskinen. Du trenger ikke være en veteran innen teknologi for å forstå hvordan det fungerer. På grunn av fremskritt innen ASIC-brikketeknologi, har Meco Ltd utviklet tre løsninger som er forhåndskonfigurert for brukervennlighet og lover avkastning på investeringen på så lite som én måned. Selskapet, som ledes av noen av de mest erfarne spesialistene innen Cryptocurrency-gruveindustrien, er basert i Storbritannia. I følge en bedriftserklæring inkluderer selskapets nåværende tilbud M100 Miner, M200 Miner og det nyeste Meco Rack, som alle er designet for å støtte lukrative operasjoner på blokkjeden du ønsker. Mecobit, grunnlagt i London, er et c