May Fjeldstad Iversen skal lede Amedia-satsing i Bergen

May Fjeldstad Iversen er ansatt som daglig leder i Amedias nye salgsselskap i Bergen. Hun kommer fra salgs- og markedsføringsselskapet Kloss Hold, og vil tiltre sin nye stilling 1. november.
May Fjeldstad Iversen

Amedia satser nå offensivt mot store annonsører i Bergensregionen. Det nye selskapet Fjeldstad Iversen skal lede er et salgsmiljø som skal sikre store annonsører i Bergensregionen profesjonell bistand og best mulig effekt av sin annonsering. Selskapet vil samarbeide tett både med den lokale salgsavdelingen i Bergensavisen, Amedia Salg og Marked og Amedia Innholdsbyrå.

May Fjeldstad Iversen har bred erfaring gjennom mediebyrå i Oslo, salgs- og markedsavdelingen i Bergens Tidende og nå sist som daglig leder i Kloss Hold AS, som er et salgs- og markedsføringsselskap med aktivitet i fire land. Hun har en bachelor i økonomi og markedsføring fra Handelshøyskolen BI.

– Jeg er stolt og ydmyk over tilliten jeg har fått. Amedia er et mediekonsern i en fantastisk utvikling. De siste årene har Amedia hatt en imponerende digital utvikling og sitter i dag med en unik innsikt om leserne sine, som vil kunne gi annonsørene økt verdi og god effekt av sine investeringer. Jeg gleder meg til å bli enda bedre kjent med mediehusene og de flinke folkene som jobber i Amedia. Ikke minst ser jeg frem til å bygge et sterkt team og starte gode kundeprosesser, sier hun.

Styreleder i det nye selskapet, Svein Atle Huus, sier han er veldig glad for at Fjeldstad Iversen har takket ja til denne viktige stillingen.

– Hun har en god og allsidig bakgrunn både innen mediesalg, omstilling og ledelse, som er viktig å ha for å kunne bygge opp og lede vår nye satsing. Med hennes lange og brede erfaring, hennes forretningsforståelse og innsikt i hvordan man bygger team som jobber mot felles mål, har vi nå fått på plass en viktig brikke i det nye vi skal etablere i Bergen. Jeg gleder meg til å samarbeide med May, uttaler Huus.

Fjeldstad Iversen begynner i jobben 1. november og vil umiddelbart starte arbeidet med rekruttering og ellers alt som må gjøres av forberedelser for å få det nye salgsmiljøet raskt opp og gå.

May Fjeldstad Iversen