Mary-Ann Rege blir ny leder for ABB Robotics på Bryne fra 1. august

Mary-Ann Rege i ABB.

I løpet av sine 24 år i ABB har Rege jobbet i ulike stillinger med økende ansvar, som FoU-ingeniør, prosjektleder og FoU-teamleder.

Rege har en mastergrad i informasjonsteknologi, kybernetikk fra Universitetet i Stavanger.

Mary-Ann Rege i ABB.

Ny undersøkelse viser at global industri øker investeringene i energieffektivitet6.5.2022 09:23:13 CEST | Pressemelding

• Global undersøkelse bestilt av ABB fremhever nåværende og fremtidige planer for selskaper om å investere i energieffektivitet for å oppnå netto null klimagassutslipp • 90 prosent vil øke investeringene de neste fem årene, mens 52 prosent planlegger å oppnå netto null innen samme periode • Økende energikostnader betyr at energieffektivitet får høyere prioritet, men kostnader og nedetid kan stikke kjepper i hjulene for investeringer

ABB-teknologi skal drive verdens første hybridskip for frakt av biomasse22.4.2022 09:00:00 CEST | Pressemelding