Marketing & brand activism på dette årets NextM

Del
Delta på NextM for å høre Mark Ritsons syn på merkevarebygging, samt for å bli inspirert av diskusjoner om brand activism og fremtidens markedsføring med ledende eksperter fra hele verden innen tech, innovasjon og markedsføring.

NextM, Nordens største marketing & tech event, tar ny form i år. Denne gangen er NextM et virtuell event over tre morgensesjoner 2.-4. november 2020. Innlederne og debattantene er bedre enn noensinne.

– Markedsføring er «A house on fire», og det er fantastisk å kunne bringe sammen ledende visjonærer fra hele verden for å diskutere disse høyaktuelle temaene, sier Jonas Hemmingsen, nordisk CEO i GroupM.

Dette er agendaen for NextM 2020:

 Does Branding Still Matter? (2. november)

-          Mark Ritson’s syn på merkevarebygging og markedsføring

The Future of Marketing (3. november)

-          Bob Hoffman – Annonsehater, bestselgende forfatter og foredragsholder

-          Jay Curley – Global Head of Integrated Marketing hos Ben & Jerry’s

-          Oobah Butler – Online spøkefugl, forfatter og filmprodusent

-          Rory Sutherland – Vice Chairman hos Ogilvy

Will Tech Save Our Future? (4. november)

-          Adah Parris – Futurist, performanceartist og kulturell strateg

-          Daniel Epstein – Grunnlegger og CEO i Unreasonable Group

-          Isabelle Axelsson – Klimaaktivist og co-organisator av FridaysFor Future

-          Pascal finette – Chair for Entrepreneurship & Open Innovation hos Singularity University 

Om NextM

NextM er Nordens største marketing og tech-event, arrangert av GroupM og dets byråer Mindshare, MediaCom og Wavemaker. Hvert år deltar flere enn 5000 mennesker og får en førstehånds opplevelse av ny teknologi og dennes påvirkning på markedsføring. nextm.io

Kontakter

Birgitte Vibe
COO, GroupM Norge
Birgitte.vibe@groupm.com
T 948 11 498

Om GroupM

GroupM
Kongens gate 6
0153 Olso

21 93 50 70https://groupmnorge.no/
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye