Maria Mena lever og lærer

I sommer tatoverte Maria Mena "You Live And You Learn" på armen. Fredag 4. september kommer låten ved samme navn.

You Live And You Learn artwork

Det heter seg at du lærer så lenge du lever, og du lever så lenge du lærer.
Hvis du ser på ting på den rette måten, så kan du alltid vinne.
Uansett hvilke utfordringer livet gir deg, hva du må kjempe deg gjennom, og hvor mange biter hjertet ditt knuses i.
For du kan alltid lære noe.
Og når du lærer noe så har du vunnet noe.
Maria Mena vinner alltid.

Og det gjør vi også, for det magiske med Maria er at hun fryktløst utforsker alle erfaringer.
Hun går inn i smerten, dykker dypt, og lærer av den.
Og ved å dele sin sannhet, sin sårbarhet og sin styrke minner Maria Mena oss om at det er slik vi vokser som mennesker.
Hun minner oss om at vi alle lever, og at de modigste av oss lærer.

You Live And You Learn artwork
Maria Mena (c) Maria Mena

Skinny Days gir oss ny favoritt låt til morgenkaffen19.11.2020 11:00:00 CETPressemelding

Skinny Days og CLMD sin glade «Voices In My Head» har nylig nådd 3 millioner streams og vært en gjenganger på treningsspillelister i flere land siden slippet i september. Nå stripper de den ned i en akustisk versjon fremført av Cate Downey, venninne og låtskriver fra Colorado samt student ved LIMPI. Låten i sin helhet er produsert av Skinny Days. Teksten blir løftet frem på en helt ny måte ved hjelp av den råe og ærlige stemmen til Cate og sammen inviterer dem lytterne til å utforske en mer melankolsk side av musikken. Denne akustiske versjonen er perfekt til de mørke vinterdagene vi har i vente. På spørsmålet hvorfor de ønsket å lage en akustisk versjon svarer gutta: «For å vise frem en side av sangen mange kanskje ikke visste om, og for å gi verden en herlig pustepause og behagelig bakgrunnsmusikk til kaffekoppen man drikker mens det fortsatt er mørkt ute på morgenen». I tråd med originalversjonen er kunstverket på artwork malt av den nihilistiske kunstneren Thea Klingvall. «Voices I

Unge Ferrari blir til Stig Brenner og slipper «Lukten Av Høst»11.11.2020 00:01:00 CETPressemelding

Ideen til denne låten ble født en grå septembernatt i fjor, på en hytte ved havet på Sørlandet. Vi fanget en spesiell stemning, og fundamentet ble lagt. Mange dyktige venner hjalp meg underveis og ett år senere er den klar for dere. «Under paraplyen kledd i Goretex Øynene røde og blanke Jeg kjenner lukten av høst» Dette er første smakebit av Stig Brenner. Velkommen. Hør «Lukten Av Høst» her.