Maria Mena lever og lærer

I sommer tatoverte Maria Mena "You Live And You Learn" på armen. Fredag 4. september kommer låten ved samme navn.

You Live And You Learn artwork

Det heter seg at du lærer så lenge du lever, og du lever så lenge du lærer.
Hvis du ser på ting på den rette måten, så kan du alltid vinne.
Uansett hvilke utfordringer livet gir deg, hva du må kjempe deg gjennom, og hvor mange biter hjertet ditt knuses i.
For du kan alltid lære noe.
Og når du lærer noe så har du vunnet noe.
Maria Mena vinner alltid.

Og det gjør vi også, for det magiske med Maria er at hun fryktløst utforsker alle erfaringer.
Hun går inn i smerten, dykker dypt, og lærer av den.
Og ved å dele sin sannhet, sin sårbarhet og sin styrke minner Maria Mena oss om at det er slik vi vokser som mennesker.
Hun minner oss om at vi alle lever, og at de modigste av oss lærer.

You Live And You Learn artwork
Maria Mena (c) Maria Mena