Mari Romundset Nilsen har kvalifisert seg til semifinalen i VM

Mari Romundset Nilsen har kvalifisert seg til semifinalen etter tre spennende kamper mellom Vietnam, USA og Italia.

Etter å ha vunnet kvartfinalen over Natalia D'Angelo fra Italia, er Mari klar for semifinalen i OL-klassen -67 kg. Der vil hun møte vinneren mellom Julyana AL-Sadeq fra Jordan, som er rangert som nummer to i verden, eller Mengyu Zhang fra Kina, som er rangert som nummer 11.Mari selv er rangert som nummer 30, men hun har ferdighetene og kapasiteten til å vinne en semifinale.

Det hele avgjøres i dag, klokken 16 (norsk tid) i kamp nummer 329. Se kampen live her: [World Taekwondo] Day 2 semifinals / finals - court 3 | Baku 2023 World Ta..