Mari Bølla er "Not That Girl"!

Mari Bølla fra Bryne tok hele Norge med storm da hun - som tidenes yngste - vant Idol 2020, kun 15 år gammel.

Nå er det klart for mer musikk fra Mari når personlige “Not That Girl” står for tur!

Låten betyr svært mye for Mari og selv sier hun: “I all hovedsak handler låten om å være sterk, stå på egne ben og bli selvstendig. Jeg ville skrive denne for å uttrykke at jeg er sterk i mitt indre, og at jeg nekter å finne meg i å bli behandlet dårlig og gå gjennom livet med uærlige relasjoner. Jeg håper at publikum kjenner kraften i låten, og at den kan gi tro på at det finnes mer styrke i oss enn det man vet selv. Å jobbe med låten har vært med på å gi meg kraft og styrke til å komme meg gjennom kjærlighetssorg, som denne våren har vært preget av”.

Bølla har vært aktiv hele livet innen sang, formidling, dans, teater og skapende virksomhet. Hun er elev ved danselinjen på Vågen Videregående Skole, samtidig som hun dyrker artistkarrieren. Musikken har alltid vært Maris fristed og et sted der hun kan uttrykke alle følelser.

Den ydmyke og jordnære 17-åringen fremstår som en rå, sassy og tøff diva når hun tar skrittet ut på scenen. Hennes råskap er helt unik, og Mari selv forteller at den tilstedeværelsen ikke kan ‘fakes’ – det er en del av den hun er, innerst inne.

Etter seieren i Idol 2020 slapp hun vinnerlåten “Now That I Found You” som har over 350 000 streams.

Den unge artisten har siden jobbet for å finne sin retning musikalsk, hun har jobbet mye med låtskriving og musikken sin.

Mari har nå funnet sin særegne stil som artist, låter med sterke og personlige budskap, men som samtidig har en drivende pop-rytme. “Not That Girl” føyer seg inn i rekken!

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Onkl P, Shawn Mendes, Dagny, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, Seeb, The Rolling Stones m.fl.

Ice Csay er klar med ny musikk etter ett års opphold i fengsel – Baby Rasta24.6.2021 09:29:21 CEST | Pressemelding

21 åringen Ice Csay, som kommer fra Ammerud i Groruddalen, har ikke vært artist lenge, men lenge nok til å opparbeide seg populæritet blant ungdommen i Oslo. Ice Csay er nå klar for å ta steget ut fra nabolaget og ut mot Skandinavia etter ett års opphold i fengsel. På fredag slipper han singelen “Baby Rasta”. Ice Csay rakk å gi ut fire singler i 2020, samt en remix av den siste låta “Badman” med Ezzari, Siyabång, YEMZ, Nani og 129. Den nye singelen, “Baby Rasta”, begynte han på et par dager før han gikk inn i fengsel. Den ble ferdigstilt under oppholdet. Nå, etter ett års opphold, er han klar til å vise den til verden. - “Låta handler ikke om noe spesielt, den er bare kul og fengende. Må gi litt shout outs her og der, du vet. FREE DA GUYS!” - Ice Csay “Baby Rasta” er produsert av Makethenoises og ORIO. Torsdag 24. juni kl 18:00 slippes musikkvideoen på youtube. Om Ice Csay: Ice Csay fra Ammerud i Oslo, serverer en fet og gjenkjennelig sound som aldri før har eksistert i norsk musikk. H

Metallica feirer 30-årsjubileet for The Black Album med re-utgivelse og et coveralbum!22.6.2021 15:36:04 CEST | Pressemelding

Metallica markerer 30-årsjubileet for deres selvtitulerte femte album, også kjent som The Black Album, med hele to slipp: en ny utgivelse av The Black Album og The Metallica Blacklist, et coveralbum. Se trailer HER. Albumene slippes 10. september, men allerede nå er forhåndsordre tilgjengelig og kommer med Miley Cyrus sin versjon av “Nothing Else Matters” med WATT, Elton John, Yo-Yo Ma, Robert Trujillo og Chad Smith, den latinske artisten Juanes sin tolkning av “Enter Sandman”, en ny versjon av “Enter Sandman (Remastered)”, en liveversjon fra Moskva “Enter Sandman (Live in Moscow)” og en demoversjon av “Enter Sandman (July 12th, 1990 Demo)”. The Black Album er en av de mest kommersielt vellykkede og kritikerroste platene gjennom tidene. 1991-utgivelsen ga Metallica sitt første #1 album i over ti land og inkludert en serie med singler - "Enter Sandman", "The Unforgiven", "Nothing Else Matters","Wherever I May Roam "og "Sad But True". Albumet tok bandet til store arenaer verden rundt og