Maren inspirerer tusenvis

Maren Kristine Innleggen fra Østfold Bedriftsidrettkrets mottok nylig prisen månedens Gullvaffel for sin innsats som tilrettelegger og motivator i Ti på topp.
Maren Kristine Innleggen mottok månedens Gullvaffel av Viken idrettskrets.

Månedens Gullvaffel har gjort en fabelaktig innsats for at flest mulig skal føle gleden av å være aktiv, finne en turpartner eller turgjeng. En tilrettelegger for aktivitetsglede for alle.

Gullvaffel
Gjennom hele frivillighetens år 2022 kårer Viken idrettskrets en ildsjel hver måned som har bryr seg om at flere opplever idretts- og aktivitetsglede. Vi kaster flomlys på frivilligheten.

Se mer på www.gullvaffel.no

Maren Kristine Innleggen fra Østfold Bedriftsidrettkrets er månedens Gullvaffel for sin innsats som tilrettelegger og motivator i Ti på topp.

Maren inspirerer tusenvis av Østfoldinger til å komme seg ut i marka og gå tur. Hun senker terskelen for hva å gå en tur betyr, samtidig som hun motiverer alle til å ta med seg venner og kjente til å oppleve vakker skog og mark. Maren har også vært en enorm pådriver for at tur ikke trenger å være idyllisk, men at det først og fremst handler om å komme seg ut - og at hvert skritt og hvert minutt teller.

Litt om hva Maren gjør for Ti på topp

Hun finner aktuelle turer, går turene med gps-tracker slik at andre kan se hvor turen går, lager turbeskrivelse, og går turen om igjen og lager høydepunkter på Instagram fra alle de 20 turene som er med i den årlige kampanjen!

Av turer som ble gått i fjor ble det registrert
Aurskog-Høland: 125
Fredrikstad: 3389
Halden: 1362
Hvaler: 340
Moss: 2496
Råde: 563
Sarpsborg: 3185
Våler: 210

2300 deltakere var med i fjor i ti på topp Østfold.

Hva er ti på topp?

Ti på Topp gir deg naturperler i ditt nærmiljø. Turer som lader batteriene og utfordrer deg, enten du går med kolleger, venner, familie eller alene.
Kortreiste turer som faktisk blir noe av. Du trenger hverken dyrt utstyr eller reise langt. 500 000 turer ble registrert i fjor!
Lenke til Ti på topp her!

Maren Kristine Innleggen mottok månedens Gullvaffel av Viken idrettskrets.