Mandag 26. september kl. 10 ønsker vi velkommen til grunnsteinsnedleggelse for Batterifabrikk 1 sammen med Morrow Batteries, Veidekke i Norge og Arendal kommune.

Siva og Morrow Batteries går sammen for å bygge batterifabrikk i Arendal. Statsminister Jonas Gahr Støre legger ned grunnsteinen, og Child Press Arendal geleider oss gjennom programmet.
Invitasjon

Øvrige talere er blant annet:

Robert Cornels Nordli, ordfører i Arendal kommune
Kjell Roland, styreleder i Siva
Jimmy Bengtsson, konsernsjef i Veidekke ASA
Håkon Tanem, administrerende direktør i Morrow Batteries

Dette er en dag av historisk betydning, som setter startskuddet for det grønne industriløftet i regionen og utviklingen av batterikysten.

Statsministeren blir tilgjengelig i avgrenset presseområde etter sitt innlegg. Han drar etter planen videre ca. kl. 11.00.

Arrangementet er åpent og gratis for alle!

Preben Sandborg Røe, kommunikasjonsdirektør i Siva, epost: preben.sandborg.roe@siva.no
telefon +47 90 12 57 73

Invitasjon