Mal Proff Lierstranda åpner dørene

23. januar åpnet Mal Proff en ny butikk på Lierstranda.
NYÅPNING: Butikksjef Maren Green, assisterende butikksjef Therese Seljeseth og Key Account Manager, Morten Fehn, i den nyåpnede butikken. Foto: Jan Erik Foss/Mal Proff

Butikken er på 380 m2 og selger maling, utstyr, verktøy og overflateprodukter til proffkunder innen maler- og byggtapetsererfaget.

- Drammensområdet er i god utvikling med mye byggeaktivitet, og åpningen av Mal Proff Lierstranda vil forsterke og forbedre tilgjengeligheten av proffprodukter til våre kunder i området. Vår nye lokasjon tilrettelegger for at våre kunder vil bli enda mer kostnadseffektive når det kommer til varehandel, ved å hente i butikk eller å benytte Mal Proffs netthandel, sier Terje Langmoe som er salgsdirektør hos Mal Proff.

Mal Proff har over 77 utsalgsteder i Norge. I samme region som Lierstranda har Mal Proff en butikk fra før i Drammen, ved Gulskogen.

Pål Trudeng, direktør for byggevare og faghandel i Mestergruppen, forteller:

- Vi er glade for å kunne åpne butikk nummer to i Drammensregionen. Nå har vi god dekning for kundene våre på begge sider av byen. Tusen takk til alle som har bidratt i forbindelse med åpningen.

Om Mal Proff
Mal Proff har utsalgssteder og distribusjonspunkter i hele Norge og er en del av Mestergruppen-konsernet. Mal Proff fører over 30 000 produkter, er markedsledende med over 10 000 bedriftskunder og selger utstyr og materialer for maler- og byggtapetsererfaget. Mal Proff omsetter for ca. 1 milliard kroner årlig og har ca. 120 medarbeidere.

Les mer om Mal Proff her

ÅPNING: Salgsdirektør Terje Langmoe under åpningen. Foto: Jan Erik Foss/Mal Proff
Fra venstre: Driftssjef Arild Godal, produkt og konseptsjef Jørn Hansen, salgsdirektør Terje Langmoe, butikksjef Maren Green og assisterende butikksjef Therese Seljeseth. Foto: Jan Erik Foss/Mal Proff
Interiør. Foto: Jan Erik Foss/Mal Proff