Magnus Moan som ambassadør for Craft!

Det er med stor glede vi ønsker Magnus Moan velkommen tilbake som ambassadør for Craft. Den tidligere kombinertløperen har lagt bak seg en imponerende idrettskarriere. Etter at han la opp som toppidrettsutøver i 2019, har han kommet seg ut i arbeidslivet og har i senere tid også vært å se i blant annet tv-programmet "Mesterens mester". Nå er Magnus endelig tilbake i sitt favorittøy og vi gleder oss stort til fortsettelsen!

Kort om Magnus Moan.

Magnus er født 26. august 1983 og er en tidligere kombinertløper. Han er bosatt i Trondheim med kone og to barn. Han jobber nå som avdelingsleder i bemanningsbyrået JKS i Trondheim.

Bak seg har han en imponerende karriere der han har gjort seg historisk som eneste nordmann med medalje i syv VM på rad. Han har oppnådd hele 16 medaljer fra olympiske leker og verdensmesterskap; fire OL medaljer og 12 VM medaljer. Han representerte Byåsen IL inntil han la opp i 2019 etter 15 år som aktivt toppidrettsutøver.

MagnusMoan
Foto: Magnus Moan i langrennsbekledning fra Craft.

Craft Sportswear som førstevalg.

Magnus ønsker å være en ambassadør for Craft fordi han mener vi har gode klær som sikrer en god treningsopplevelse uansett årstid. En annen stor fordel med Craft er sortimentet som inneholder mange spennende produktene innen ulike kategorier.
Magnus ser på Craft som nytenkende - og som en fremoverlent leverandør som alltid jobber mot å bli bedre!

Magnus har tidligere representert Craft da han var en del av kombinertlandslaget.
Ved siden av denne avtalen hadde han også en privat sponsoravtale med oss, så han har god erfaring både med våre produkter og våre verdier som leverandør.

Siden han la opp har han vært å se i blant annet konkurransen Mesternes Mester på NRK. Der gjorde han en sterk opptreden som utøver i konkurransen, men seerne fikk også bli kjent med personen Magnus – en omtenksom, hardtarbeidende og ærlig mann som ikke var redd for å fortelle om den tøffe tiden da han la idrettskarrieren på hyllen.

Som aktiv kombinertløper var Magnus et svært godt forbilde både i og utenfor idrettsarenaen - og det er noe vi i Craft verdsetter høyt i våre samarbeid.

MagnusMoan
Foto: Magnus Moan i langrennsbekledning fra Craft.

Magnus vil i tiden fremover fortelle om erfaringer med våre produkter, komme med anbefalinger om bekledning basert på årstider og selvfølgelig vise frem de flotte produktene våre. Vi ser ikke bort fra at han også vil komme med tips og råd om skiteknikk og annen nyttig informasjon innen trening og mosjon.

Det er ingen tvil om at en utøver på Magnus sitt nivå har testet mye utstyr både gjennom karrieren og på fritiden, så at Magnus - som nå står fritt til å velge bekledning - går for merkevaren Craft er noe vi er stolte av å kunne formidle.

Vi gleder oss til fortsettelsen med Magnus Moan på laget.