MADONNA RELEASES MADAME X

Today, Madonna released her highly-anticipated 14th studio album  Madame X  from Live Nation, Interscope Records and Maverick. Madame X  is now available across Apple, Spotify, Amazon and all DSPS.

The Madame X Deluxe Box Set is on sale today and includes the international limited-edition deluxe hardcover two CD album, an exclusive standard album cassette, a seven inch picture disc “I Rise,” double sided poster and tattoo sheet. In addition, the Madame X International Limited Edition Deluxe hard cover contains two CD album featuring three bonus tracks and a 32 page booklet.

Influenced creatively by living in Lisbon, Portugal over the past several years, Madame X is a collection of 15 new songs that celebrate Madonna’s career-long affair with Latin music and culture coupled with other global influences. On the album, Madonna brings this to life as she sings in Portuguese, Spanish and English across various tracks. Madonna collaborated on Madame X with longtime producer Mirwais, as well as with producers Mike Dean and Diplo, among others.

Madonna is getting ready to embark on a series of rare and intimate concert performances to take place exclusively in theaters, giving fans an opportunity to see her perform in an environment like they never have before. The Madame X Tourwill kick off September 12that theBAM Howard Gilman Opera Housein New York and will feature multiple nights of shows in each city including performances at the Chicago Theatre, The Wiltern in Los Angeles, the Colosseum at Caesars Palace in Las Vegas, the Boch Center Wang Theatre in Boston, The Met Philadelphia and at the Fillmore Miami Beach at the Jackie Gleason Theatre. TheMadame X Tourwill continue in early 2020 with performances at the Coliseum in Lisbon, the Palladium in London and at the Grand Rex in Paris.  Madonna is the best-sellingfemalesolo touring artist of all time and has the highest-grossing concert tour ever by a female artist with herSticky & SweetTour (2008-2009) at $408 million.

Tickets and further information is available at https://www.madonna.com/tour.  Here is a link to a video from Madonna about the Tour:https://madonna.lnk.to/TourVid.

Madame Xcomes in a standard and deluxe version of the album and exclusive album bundles with limited edition merchandise are now available direct fromMadonna.com.

Nyhetsbrev fra Universal Music6.12.2019 13:52:23 CETPressemelding

612 slipper ny låt på den offisielle 612 dagen Avicii – Fades Away Tribute Concert Version feat. MishCatt OnklP annonserer nytt album og vinterturné Niall Horan er klar for å slippe ny musikk! «Put A Little Love On Me” ble sluppet i dag kl 06:00. Kevin Boine – legenden fra nord – er tilbake med sin rykende ferske singel «Julebord». Låta tar for seg en stakkarslig kar som ender opp på sofaen etter å ha vært litt for interessert i servitøren. Kevin har store og spennende planer for å kickstarte 2020. The Weeknd slapp denne uken en musikkvideo til den nye singelen “Heartless”, som har sanket inn over syv millioner visninger på to døgn. Abel Tesfaye er også aktuell med den nye låten “Blinding Lights”. Billie Eilish slapp i natt musikkvideoen til “xanny”! Hun tok også hjem hele 3 av 5 priser på nye Apple Music Awards, inkludert Artist of the Year, Top album of the year og Songwriter of the year sammen med sin bror Finneas. Jacob Collier er ute med video til låten "Time Alone With You" hvor

612 slipper ny låt på den offisielle 612 dagen6.12.2019 10:00:00 CETPressemelding

612, rapcrewet fra dypeste Oslo, har hits som «612 For Alltid» og «Papir», slipper i dag en ny låt, “Manda til fredag” som de tar med seg i Moncler-jakkeermet, når de basskickstarter det nye tiåret på Rockefeller 10. Januar 2020. Det er ingen tilfeldighet at det slippes en låt akuratt 6. desember. Det er nemlig den offisielle 612 dagen! Med uimotståelig gatesjarme og klokkeren melodisk teft, utsolgte klubbkonserter med hylende småjenter, og en selvtillit og stilsikkerhet man skal lete lenge etter er 612 førsterekka i en helt ny generasjon norsk hiphop. Hør 612 - “Manda til freda” HER 612 gjorde to sinnssyke konserter på både John Dee i fjor og Parkteatret i vår som ga dem spillejobber på flere av landets største festivaler i sommer, inkludert Stavern, Palmesus og Festningen i Trondheim. Med oppgradert liveshow og opptil flere nye låter rett rundt hjørnet er Lille Leon, T_boyofficial, SlimTim, Mogger og ikke minst hypemaster Bønna mer enn klare for å vise fram hva 612 er gode for i 2020

Ny musikk fra The Weeknd, Michael Kiwanuka, OnklP, Norah Jones29.11.2019 14:25:11 CETPressemelding

The Weeknd er tilbake The Kacey Musgraves Christmas Show ute nå Filmmusikken til Jikŋon 2 – den samiske versjonen av Frost 2 – er ute! OnklP med siste singel før jul fra kommende album Michael Kiwanuka er en av vår tids mest begavede artister, og med lekende letthet fremfører han tradisjonell men samtidig moderne soul, inspirert av folkrock og afrofolk med jazzaktige overtoner. Han slapp nylig albumet KIWANUKA og spiller på et utsolgt Sentrum Scene nå på søndag. Tanya Tucker slapp denne uken låten «The Winner’s Game». Låten ble spilt inn i samme session som albumet «While I’m Livin’» som kom i sommer, og ble i likhet med albumet produsert av GRAMMY-vinnerne Shooter Jennings og Brandi Carlile.Tucker ble selv nominert til hele 4 GRAMMY-priser forrige uke inkludert Song Of The Year, Best Country Solo Performance, Best Country Song, Best Country Album. Rapduoen City Girls er på samme label som Migos, Lil Yachty og Lil Baby, og gjorde stor suksess med en feature på superhiten “In My Feeling

The Weeknd er tilbake!29.11.2019 14:23:32 CETPressemelding

Den verdenskjente hitmaskinen The Weeknd slapp overraskelseslåten «Heartless» denne uken. Bangeren er produsert av Metro Boomin (Future, Post Malone, Migos, Drake), Illangelo og The Weeknd selv. Hør låten HER! I dag følger Abel Tesfaye opp overraskelsesslippet med en splitter ny låt kalt «Blinding Lights», produsert av Max Martin, Oscar Holter og The Weeknd. The Weeknd har tidligere toppet den norske albumlisten med sine tre siste album; "Beauty Behind The Madness" fra 2015, "Starboy" fra 2016 og "My Dear Melancholy" fra 2018. Til sammen har musikken til The Weeknd blitt streamet over 250 millioner ganger bare i Norge.