Luksus lounge for de aller minste

Hvem ville vel ikke benyttet seg av en luksus lounge med ammeboxer under shoppingturen når den lille prinsen eller prinsessa skal ha ny bleier eller mat.

Luksus lounge for de minste i familien

Ikke mange kjøpesenter som kan tilby det til sine kunder, som ved Sirkus shopping i Trondheim.
Vi har lagt mye flid i å skape en god og lun stemning. Det skal gi følelse av luksus og skape en avslappende atmosfære for familien. Helt siden Sirkus Shopping åpnet dørene har vi ønsket å legge alt godt til rette for hele familien. Dette er svært viktig for oss, sier Tina Sandneseng, senter-og markedskonsulent ved Sirkus shopping.

Loungen ligger ved turistkontoret på kjøpesenteret, og tilbyr viktige fasiliteter for barnefamilien som er på shopping. Loungen har tre lekre ammeboxer hvor mor kan gi babyen mat i rolige omgivelser, mens storebror/søster kan spille på nettbrett eller leke med Brio.

Dina Brattberg Skorstad som har besøkt loungen i dag sier at hun foretrekker dette senteret da hun vet at senteret har et stellerom som appellerer til henne.
"Det er ikke som andre stellerom du gjerne finner ved kundetoalettene i veldig trafikkert og støyende omgivelser. Her kan jeg sitte i hyggelig stille loungsone. Jeg finner
 det jeg trenger som mikrobølgeovn, handvask og til og med frokost-tv på tv ved ammeboxene. Perfekt shoppingopplevelse for meg på Sirkus" sier Dina fornøyd.

Luksus lounge for de minste i familien
Ammebox - ene egen privat sone for mor og barn
Dina Brattberg Skorstad
Dina ved stellesone i Luksus loungen
Luksus lounge tilbaketrukket ved turistkontoret - kundesenteret
3 unike trendy ammeboxer

Sirkus Shopping er et av Midt Norges største kjøpesenter ligger på kollektiv knutepunkt  i Trondheim øst ved innkjøringen til Trondheim sentrum. Kjøpesenteret har visjon "STORE OPPLEVELSER" som vi lever etter med å gi våre gjester en annerledes handelseopplevelse. Vi har mange fasiliteter og eventer som skal være med å innfri denne visjonen. Sirkus har en sterk butikkmiks med vekt på mote og ungdomsbutikker, spisesteder og interiør.

Følg pressemeldinger fra Sirkus Shopping

Siste pressemeldinger fra Sirkus Shopping

Eventyreren upåvirket av Corona, åpner sin 7. butikk på torsdag24.11.2020 09:21:36 CET | Pressemelding

Trondheim får 42 nye arbeidsplasser14.8.2020 13:22:43 CEST | Pressemelding