Mecobit

Løsningen på enkel kryptogruvedrift er her

MECO Limited (Mecobit) passerte $45million USD-merket på bestillinger og forhåndssalg. De nylig introduserte gruveriggene av Mecobit overgikk det vi for tiden har i kryptovalutamarkedet. Årsaken er ikke langsøkt; de har gjort gruvedriften særegen og enkel med denne innovasjonen. Det som gjør det enda enklere er installasjonsmanualen som følger med maskinen. Du trenger ikke være en veteran innen teknologi for å forstå hvordan det fungerer.

På grunn av fremskritt innen ASIC-brikketeknologi, har Meco Ltd utviklet tre løsninger som er forhåndskonfigurert for brukervennlighet og lover avkastning på investeringen på så lite som én måned. Selskapet, som ledes av noen av de mest erfarne spesialistene innen Cryptocurrency-gruveindustrien, er basert i Storbritannia.
I følge en bedriftserklæring inkluderer selskapets nåværende tilbud M100 Miner, M200 Miner og det nyeste Meco Rack, som alle er designet for å støtte lukrative operasjoner på blokkjeden du ønsker.
Mecobit, grunnlagt i London, er et chip-, solenergidesign- og produksjonsselskap som har kontorer i Hong Kong og Australia i tillegg til hjemmebasen i Storbritannia. Det har en rekke team med dybdekunnskap om en rekke emner, inkludert fotovoltaisk system, blokkjedeteknologi og teknologisk design, blant andre.
Forbrukere kan kjøpe grafikkbehandlingsenheter fra selskapet, som også tilbyr utviklingstjenester for kryptolommebøker. Selskapet har kontorer på tre forskjellige kontinenter. Det faktum at Mecobit har samlet en betydelig mengde markedserfaring har gitt det et anerkjent rykte i Blockchain-bransjen.
Så som et resultat vil Mecobit betale fraktkostnadene samt importtariffer, slik at forbrukerne ikke kan bruke mer enn kostnadene for dingsen og likevel motta alt de trenger for å komme i gang uten å pådra seg ekstra utgifter.
Angående Mecobit
Mecobit ble grunnlagt i 2015 med den hensikt å utvikle og markedsføre verdens første ledende dual Cryptocurrency-gruvearbeidere som bruker enten SHA-256- eller Scrypt-teknologi, og fakturerer seg selv som verdens første dual-gruveselskap. Selskapet hevder å være verdens første dual mining-bedrift. Med M100 Miner satte vi oss for å gi større kraft til en lavere kostnad enn det som tidligere hadde vært mulig i bransjen. Mecobit har hovedkontor i London, Storbritannia, og har kontorer i flere andre byer over hele verden, inkludert USA. Selskapets nettside, https://mecobit.com/, gir ytterligere informasjon om selskapet og dets produkter.
Mer informasjon finner du på https://mecobit.com/
SOURCE MECO LIMITED

Om Mecobit

Mecobit
61 Chiswick High Road
75035 London

07441454068

Mecobit Solar is a company serving Globally With an emphasis on high-quality solar at an affordable price, we’re dedicated to providing the best solar power solutions and electrical services to customers, both commercial and residential.

We employ three master electricians who inspect each project that gets completed. Our team of industry professionals has installed over 220,000 solar energy systems in Europe and other parts of the world. We have an incredible, diverse, experienced and well-educated team of designers, technicians, and electricians who guarantee superior craftsmanship.

We strive to consistently raise the industry standard. We know that people expect dependable, compassionate service, and we match that expectation with a 25 year warranty on our solar energy systems. Contact Us today and learn why Mecobit Solar is one of the top solar companies in the World.