Losen AS blir en del av Söderberg & Partners

Söderberg & Partners fortsetter sin offensive vekststrategi, og kjøper nå 51 % av aksjene i Losen AS.

- Med dette partnerskapet styrker vi vår posisjon i SMB-markedet på Østlandet, Midt-Norge og Vestlandet, sier Jan Kjetil Hvamstad, CCO i Söderberg & Partners.

Losen AS ble etablert i 2006og tilbyr megling og rådgivning av person-, pensjons- og skadeforsikring til bedriftsmarkedet. Selskaptet omsatte for NOK 5,5 millioner kroner i 2021 og driver sin virksomhet ut fra Oslo, Trondheim og Stavanger.

– Vi ser frem til å bli en del av Söderberg & Partners, sier Tor Henning Pedersen, daglig leder og en av grunnleggerne av Losen AS. – Fremover vil vi kunne tilby kundene våre et enda bredere tjenestespekter, større innkjøpskraft og bedre systemløsninger.

Jan Kjetil Hvamstad, CCO, Söderberg & Partners AS
+47 414 59 410
jan.kjetil.hvamstad@soderbergpartners.no

Tor Henning Pedersen, Daglig leder, Losen AS
+47 907 80 027
tor.pedersen@losenas.no

Söderberg & Partners er en av Nordens ledende finansielle rådgivere og formidlere av forsikring og finansielle produkter og tjenester. Selskapet tilbyr forsikringsmegling, tjenestepensjonsrådgivning, forsikringsrådgivning, samt kapitalrådgivning og kapitalforvaltning. Konsernet har cirka 3 500 ansatte i Sverige, Danmark, Norge, Finland, Nederland, Luxenburg og Spania. Söderberg & Partners i Norge har 320 ansatte og omsetter for 600 millioner kroner. Selskapet har kontorer i Oslo, Trondheim, Bergen, Fredrikstad, Raufoss, Larvik, Ålesund, Ulsteinvik, Molde, Kristiansund, Bryne og Stavanger.