Å Strøm

LOS signerer ny treårsavtale med IK Start

LOS og Entelios har signert ny treårsavtale med IK Start, og fortsetter å være blant klubbens største samarbeidspartnere i årene framover.
Start-direktør Terje Marcussen og klubbens salgssjef Kristian Westgaard (i midten) sammen med konserndirektør Kunde, Atle Knudsen (t.v.) og administrerende direktør Margit Unander. Foto:Markus Slyngenborg Jensen IK Start

- Det er veldig gledelig at en så stor lokal aktør som LOS og Entelios, har vært med oss i alle disse årene og ønsker å være med oss videre, sier salgssjef i Start, Kristian Westgaard.

Start-direktør Terje Marcussen og klubbens salgssjef Kristian Westgaard er strålende fornøyd med at LOS og Entelios har signert ny treårsavtale med klubben.

LOS har vært samarbeidspartner til Start siden de ble etablert som et heleid datterselskap av Agder Energi i 2001. De står sammen med søsterselskapet for bedriftsmarkedet, Entelios, i sitt sponsorengasjement i fotballklubben Start.

- Vi burde strengt tatt ha feiret at det var 20 år siden i fjor. Men jubileet forsvant nok litt i koronaen, sier Margit Unander, administrerende direktør i LOS, og legger til:

- Samarbeidet har altså en lang tradisjon. Jeg er rimelig sikker på at LOS er en av Starts mest lojale partnere. Vi håper at våre kunder er like lojale mot LOS som vi er mot Start.

LOS er en av landets ledende strømleverandører, og leverer strøm og energirelaterte produkter og tjenester til privatkunder over hele Norge fra sitt hovedkontor på Kjøita i Kristiansand. Entelios er en ledende nordisk strømleverandør for bedriftsmarkedet.

- Som en av de største leverandørene for fornybar energi til bedriftsmarkedet i Norge, er det naturlig også for Entelios å forlenge dette samarbeidet med Start. Vi ønsker å hjelpe industriselskap og små og store bedrifter i næringsliv og offentlig sektor å bli ledende på klimavennlige løsninger, sier Atle Knudsen, som er konserndirektør i Agder Energi for markedsselskapene Entelios og LOS.

Sterkt engasjement i landsdelen

Dersom du har vært på Start-kamp de siste årene, kan du ikke ha unngått å legge merke til LOS-skiltene som pryder den ene svingen på Sparebanken Sør Arena.

- Det er viktig for oss å ha et sterkt engasjement i det som skjer på Sørlandet. Både i Start og andre klubber. Vi står last og brast med Start uansett hvordan det går, sier Margit Unander, og fortsetter:

- Start har i mange år hatt en spesiell posisjon i hjertene til oss sørlendinger. Det kan også jeg som er fra Grimstad, si. Det er også mange utflyttede sørlendinger som følger Start tett på sosiale medier, og som er på kamp når de kan.

Direktøren er optimistisk med tanke på framtiden til Start.

- Jeg tenker at det nå er mye god energi i klubben. Det er litt omstart - mye som skal bygges opp igjen. Men jeg opplever at med den energien som har kommet tilbake nå, så har jeg veldig tro på at de virkelig skal klare å få gode sportslige resultater igjen. Men det krever hardt arbeid, sier Margit Unander.

Om Å Strøm

Å Strøm

LOS er en av landets ledende strømleverandør, og leverer strøm og energirelaterte produkter og tjenester til privatkunder over hele Norge. LOS ønsker å gjøre det enkelt for kundene å ta gode valg i en grønn energihverdag.

Følg pressemeldinger fra Å Strøm

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Å Strøm på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Å Strøm